Întrebări frecvente referitoare la transferul de bani

Este Fonmoney un serviciu sigur de transfer de bani?

Da! Fonmoney este un serviciu sigur și de încredere. Fonmoney este licențiat ca instituție de plată și este reglementat de către Autoritatea de Conduită Financiară din Marea Britanie. Asta înseamnă că atât banii dvs. cât și datele dvs. personale sunt în siguranță deplină. Transferurile de bani vă sunt 100% garantate.

În ce țări pot trimite bani cu Fonmoney?

Pe pagina noastră găsiți toate țările în care serviciul de transfer de bani și cel de reîncărcare online prepay este disponibil.

Din ce țări pot trimite bani cu Fonmoney?

Cu Fonmoney puteți trimite bani sigur și rapid dacă vă aflați în UE. Transferurile de bani din Liechtenstein, Islanda sau Norvegia sunt și ele posibile, dacă expeditorul deține un cont deschis în euro.

Pot trimite bani cash sau în numerar cu Fonmoney?

Cu Fonmoney nu pot fi efectuate transferuri de bani în numerar. Alături de noi puteți transfera bani direct din contul dvs. sau plătind cu cardul de credit.

Este posibil ca beneficiarul să primească banii în numerar?

În anumite țări este posibil, însă în România nu. În România beneficiarul poate primi banii doar în contul său bancar deschis în lei.

Este Fonmoney o bancă?

Fonmoney nu este o bancă, însă acționăm la fel de sigur și rapid precum o bancă. Serviciul Fonmoney este licențiat ca și furnizor de plăți de către Autoritatea de Conduită Financiară (Licența numărul: 722528) prin care care garantăm siguranța banilor, datelor și tranzacțiilor dvs.

Cum pot trimite bani cu Fonmoney - Pas cu pas

Cum puteți vedea și în pașii de mai jos, transferul de bani cu Fonmoney este simplu și rapid de efectuat:

1. Introduceți suma pe care doriți să o trimiteți.
2. Introduceți IBAN-ul și numele beneficiarului.
3. Logați-vă în contul dvs.
4. În funcție de suma trimisă va trebui să urmați un scurt proces de identificare a identității.
5. Plătiți tranzacția. Puteți plăti prin cardul de credit sau prin serviciul SOFORT Überweisung. Ca alternativă vă mai propunem să efectuați transferul direct în contul nostru bancar. Îndată ce banii au ajuns în cont, putem să finisăm tranzacția dvs.

Odată ce tranzacția a fost plătită, începem procesarea acesteia. Vă ținem la curent cu status-ul tranzacției pe e-mail.

Cum trimit bani într-un cont bancar cu Fonmoney?

Prin Fonmoney puteți trimite bani online într-un cont bancar în diferite țări. Pentru a face un transfer de bani aveți nevoie doar de IBAN-ul destinatarului și de numele și de prenumele său. Legal suntem nevoiți să cerem anumite informații personale. În acest caz va trebui să verificăm pașaportul dvs. (sau un act asemănător) sau factura de utilități, care conține și adresa dvs. Este important să știți că această verificare are loc o singură dată. Apoi veți putea transfera bani foarte simplu și rapid.

Cât timp durează un transfer de bani online cu Fonmoney?

De obicei, banii ajung în contul destinatarului 1-2 zile lucrătoare. ATENȚIE! Dacă faceți un transfer de bani la sfârșit de săptămână sau într-o zi de sărbătoare legală, tranzacția dvs. va fi procesată cel târziu în următoarea zi lucrătoare.

Ce comision trebuie să plătesc pentru un transfer de bani cu Fonmoney?

Scopul nostru este să vă oferim mereu prețuri avantajoase și cele mai bune cursuri valutare. Cu Fonmoney evitați comosioanele mari ale băncilor și puteți economisi cu până la 80%. La Fonmoney nu există taxe ascunse! Odată ce ați introdus suma pe care vreți să o trimiteți, veți vedea și cât aveți de plătit.

De ce este comisionul atât de mic?

Scopul nostru este să oferim tuturor, în special celor care locuiesc în străinătate sau oamenilor de afaceri posibilitatea de a transfera bani internațional avantajos, simplu și rapid. La Fonmoney puteți economisi până la 90% așa încât îi puteți sprijini financiar pe cei dragi sigur, comod și ieftin. În comparație cu alte instituții financiare, serviciul Fonmoney este disponibil doar online. Astfel, prin lipsa agențiilor și a personalului ne permitem să economisim costuri subtanțiale, în final putând să vă oferim acest serviciu avantajos.

Cu ce bănci colaborează Fonmoney?

Cu Fonmoney puteți trimite bani spre orice bancă din țara în care se află beneficiarul. (Transferul de bani se face în moneda locală din țara destinatarului).

Pot trimite bani în orice zi?

Serviciul Fonmoney este un serviciu online ce poate fi utilizat oricând. Dacă transferul de bani est efectuat la sfârșit de săptămână sau într-o zi de sărbătoare legală, tranzacția va fi procesată cel târziu în următoarea zi lucrătoare.

Cum pot să verific cursul valutar înainte de a începe un transfer de bani?

Cursul valutar actual îl puteți verifica oricând pe pagina noastră. Selectați țara spre care doriți să trimiteți banii și alegeți opțiunea "Transfer de bani online într-un cont bancar". Apoi vi se va afișa cursul valutar actual pentru țara respectivă.

Cum pot plăti la Fonmoney un transfer de bani online?

La transferul de bani online vă oferim trei modalități de plată:

- cardul de credit (Visa, Mastercard sau Maestro)
- SOFORT Banking (Momentan, plata prin SOFORT Banking este posibilă dacă emițătorul are contul deschis în una din următoarele țări: Austria, Belgia, Germania, Olanda sau Polonia).
-Transfer bancar în contul nostru.

*Plata cu cardul Maestro depinde de banca emitentă.

Pot plăti tranzacția dacă nu dețin un card de credit?

Pentru a face un transfer bancar dintr-un cont în altul, vă punem la dispozițe opțiunea de plată prin ''SOFORT Überweisung''. Trebuie doar să completați datele dvs. de Online Banking și apoi să continuați procesul de plată. Puteți la fel să efectuați un transfer bancar către Fonmoney. Vom avea grijă ca banii Dvs. să ajungă cât mai curând la destinație.

Cum îmi plătesc tranzacția prin transfer bancar?

Dacă v-ați decis pentru această opțiune, în procesul de transferare a banilor intervine încă o etapă. Trebuie doar să aveți grijă ca banii să ajungă în contul bancar al Fonmoney, pentru ca noi să putem să-i transmitem mai departe. La final veți putea vedea tranzacția detaliată. Acolo puteți vedea detaliile transferului, un număr de referință, precum și contactele bancare Fonmoney. Mai departe trebuie să tranferați banii pe contul bancar afișat și să indicați numărul de referință. În momentul când banii vor fi ajunși în cont, vom transfera banii la destinație. Toate datele le primiți la fel și pe E-Mail.

Care este numărul de referință pentru tranzacția prin intermediul transferului bancar și unde-l găsesc?

Numărul de referință pentru tranzacțiile prin intermediul transferului bancar îl puteți vedea în ultimul pas al efectuării tranzacției. Veți primi aceste date și într-un E-mail separat. Numărul de referință este important de indicat, pentru ca noi să putem finisa tranzacția cât mai rapid. Numărul arată în felul următor: FON-12345678910

Ce se întâmplă dacă pierd numărul de referință?

Vă rugăm să contactați serviciul clientelă. Vă ajutăm cu plăcere mai departe și vă trimitem din nou numărul de referință.

Cât timp am la dispoziție pentru a efectua un transfer bancar?

Fonmoney salvează datele pentru tranzacție doar 3 zile lucrătoare.

Sunt costuri suplimentare pentru un transfer bancar către Fonmoney?

Sunt doar costurile pentru un transfer SEPA reținute de către banca Dvs.

Ce reprezintă codul 3D secure?

Codul 3D secure este o tehnologie antifraudă dezvoltată de VISA și Mastercard menită să le ofere clienților un grad maxim de securitate la plățile online.
Dacă dețineți un card Visa sau MasterCard puteți contacta oricând banca emitentă pentru înrolarea la codul 3D secure. În funcție de țara și banca dvs. veți primi diferite instrucțiuni pentru activarea acestui sistem de securitate. În unele cazuri primiți direct o parolă de la bancă pe care puteți apoi să o schimbați în una personalizată sau la fiecare tranzacție veți primi un sms pe telefon cu parola 3D secure.

Ce reprezintă codul CVV sau CVC?

Codul CVC este codul de verificare ale cardurilor MasterCard (card verification code), iar codul CVV (card verification value) este valoarea codului de verificare al cardului. Este format din 3 cifre și este inscrpționat pe spatele cardului.

Datele mele sunt în siguranță la Fonmoney?

Da, datele și informațiile dvs. sunt în siguranță. Pagina noastră web deține un certificat SSL, care criptează datele, împiedicându-le să ajungă pe mâinile greșite. Totodată, infomațiile dvs. vor fi utilizate doar în scopul verificării identității dvs. pentru finalizarea transferurilor de bani. Mai multe informații găsiți în Termenii și Condițiile noastre.

Ce se întâmplă cu datele și informațiile mele?

Toate datele dvs. sunt tratate în confidențialitate și în siguranță deplină și sunt utilizate doar în scopul efectuării transferurilor de bani. Pentru a citi mai multe de Politica datelor, vă rugăm verificați Politica de utilizare a Cookie-urilor.

Cum pot știi dacă transferul bancar a fost realizat?

Odată ce Fonmoney a trimis banii spre contul destinatarului, veți primi un e-mail. Statusul actual al tranzacției poate fi urmărit oricând din contul dvs. Fonmoney.

Pot face și plăți recurente?

Nu, din păcate această opțiune nu este disponibilă momentan.

Este o limită maximă pentru transferul de bani?

La nivel european, în funcție de țara beneficiarului există anumite limite impuse de către regulatorii financiari.

Unde și cum mă pot înregistra pentru a putea trimite bani?

Pentru a vă înregistra la Fonmoney faceți click pe butonul "Înregistrare" din bara de sus a paginii noastre web. Vă puteți loga prin adresa dvs. de e-mail sau prin contul Facebook. Datele dvs. sunt în siguranță! ATENȚIE! Este necesar ca datele introduse să corespundă cu datele dvs. personale.

Trebuie să ofer informații reale în momentul înregistrării?

Vă rugăm ca atunci când vă înregistrați să introduceți datele dvs. reale, în special dacă doriți să efectuați un transfer de bani. (Apelative, porecle sau doar inițale nu vor fi acceptate pentru transferurile bancare). De aceea este necesar ca datele introduse să fie reale și să corespundă cu cele din cartea dvs. de identitate. Doar așa datele dvs. vor putea fi verificate rapid și banii vor ajunge la timp în contul beneficiarului.

De ce e nevoie să îmi verific identitatea și cât timp îmi ia să fac acest lucru?

Fonmoney este regulat de către FCA (Autoritatea de Conduită Financiară), având astfel cele mai înalte standarde de securitate. Pentru a respecta legile și reglementările impuse de către FCA, suntem obligați să vă cerem anumite informații personale și să vă verificăm identitatea în anumite cazuri, precum cele de mai jos:

- (Beneficiar-) Reglementări specifice țării
- Dacă transferul dvs. depășește o anumită limită
- Dacă faceți des transferuri de bani

Pentru a putea face un transfer de bani (în funcție de suma trimisă) trebuie să vă verificăm identitatea. În acest caz vă rugăm să utilizați programul de verificare oferit de partenerul nostru.

Odată ce verificare s-a realizat cu succes puteți continua cu transferul de bani. Mai rămâne doar să efectuați plata, iar apoi de restul ne ocupăm noi.

Cât de des trebuie să mi se verifice datele?

În funcție de suma transferată, trebuie să vă verificăm datele personale. Această verificare are loc doar o singură dată. Se poate întâmpla ca în cazuri excepționale să fie nevoie să vă cerem furnizarea unor documente adiționale.

De ce documente am nevoie pentru a trimite bani cu Fonmoney?

Sunteți gata să faceți un transfer de bani cu Fonmoney? Noi da, trebuie doar să vă cunoaștem puțin mai bine. În funcție de suma de bani transferată, conform regulamentului impus de către FCA suntem nevoiți să vă verificăm identitatea utilizând documentele dvs.

- Trebuie să ne asigurăm că vă înregistrați cu întreg numele și că data dvs. de naștere și adresa corespund cu cele dintr-un document oficial (de exemplu ca și în pașaport).
Pentru transferuri mai mari de bani sau transferuri dese trebuie să vă verificpm atât adresa cât și un document oficial precum carte de identitate sau buletin. Este necesar să faceți un selfie live și să adăugați un profil din mediul social (de exemplu facebook). În unele cazuri este posibil să vă cerem și o copie după o factură de utilități. Pe această factură trebuie să fie inscripționată adresa dvs. actuală. Doar așa veți putea continua cu tranzacțiile dvs.

Cum pot atașa documentele necesare?

Odată ce ați început transferul de bani, va trebui să completați anumite date, urmând ca pe parcurs (în funcție de valoarea sumei trimise) să vi se ceară încărcarea documentelor automat de către sistem. Vă rugăm să le încărcați pentru a vi se putea face verificarea identității și pentru a putea continua cu transferul de bani.

Documentele atașate trebuie să aibă un format special?

Pentru ca verificarea identității să aibă loc fără niciun fel de probleme vă rugăm atașați documentele dvs. într-un format PNG, JPG sau PDF, cu o lățime mai mare de 800 px. Luați în considerare faptul că documentele trebuie să fie clare, așa încât informația să fie ușor citibilă.

Ce adresă trebuie să introduc pentru verificarea identității?

Dacă doriți să trimiteți bani în străinătate este nevoie să ne indicați câteva date personale. De exemplu adresa dvs. Vă rugăm luați în considerare că adresa introdusă trebuie să fie cea actuală (Adresa unde locuiți momentan în străinătate).

Cât timp durează până ce mi se verifică identitatea, după atașarea documentelor?

Procesul de verificare prin partenerul nostru Hooyu poate dura între 10-15 minute. Înainte de a începe procesul de verificare vă rugăm să vă asigurați că aveți la îndemână documentele necesare. De exemplu cartea dvs. de identitate, pașaport sau permis de conducere în format .JPEG, .PNG sau .PDF. Aceste fotografii trebuie să fie clare și să fie cuprinse în totalitate, inclusiv margini. Prin programul de verificare pus la dipsoziție de către noi și Hooyu puteți adăuga documentele necesare chiar și de pe telefonul dvs.

Ce se întâmplă dacă documentele nu pot fi atașate sau dacă verificarea identității nu are loc automat?

În cazul în care întâmpinați dificultăți la atașarea documentelor sau la verificarea identității, vă rugăm contactați echipa noastră de Serviciu Clienți la support@fonmoney.com. Vom face tot posibilul să aflăm de ce verificarea nu a putut fi finalizată.

Pot transfera bani într-un cont deschis în euro?

Cu Fonmoney puteți trimite bani într-un cont de euro doar dacă țara spre care trimiteți banii are moneda locală euro. În România de exemplu, moneda locală este LEI, prin urmare nu puteți trimite bani într-un cont de euro.

Pot retrimite o tranzacție fără a mai completa datele necesare din nou?

Dacă ați scris codul IBAN greșit și plata tranzacției a fost deja efectuată, vă rugăm să contactați echipa noastră de Serviciu Clienți la adresa support@fonmoney.com cât de repede posibil.
În mod normal, odată ce ați realizat plata, începem imediat cu procesarea tranzacției dvs. pentru ca banii să ajungă în cel mai scurt timp în contul destinatarului. De accea este extrem de IMPORTANT să ne contactați. Poate mai avem încă timp să vă anulăm tranzacția.

Pot retrimite o tranzacție fără a mai completa datele necesare din nou?

Da, puteți face asta logându-vă pe pagina noastră web în contul dvs. de utilizator unde puteți vedea istoricul tuturor tranzacțiilor dvs.
Pentru a repeta o tranzacție, selectați transferul de bani deja efectuat și să apăsați butonul "Retrimite". Veți fi redirecționat la secțiunea de efectuare a plății fără să mai trebuiască să introduceți datele beneficiarului.

Pentru a trimite bani online am nevoie de telefonul mobil?

Nu, pentru a face un transfer de bani nu este necesar să folosiți telefonul mobil sau tableta dvs. Dacă doriți totuși să folosiți unul din aceste dispozitive, puteți face asta fără probleme. Pagina noastră este optimizată și pentru dispozitivele mobile, așa încât să puteți trimite bani online ușor și rapid.

Pot face un transfer de bani de pe telefon sau de pe tabletă?

Da, bineînțeles. Cu Fonmoney puteți trimite bani online chiar și de pe telefonul mobil sau de pe tableta dvs. Pagina noastră este optimizată și pentru dispozitivele mobile, așa încât să puteți trimite bani online ușor, sigur și rapid.

Unde pot găsi numărul tranzacțiilor efectuate?

Toate tranzacțiile le puteți găsi în contul dvs. mai exact la secțiunea "Tranzacțiile mele".
Dacă aveți întrebări suplimentare sau considerați că vă putem ajuta și cu alte informații, ne puteți contacta oricând șa adresa support@fonmoney.com. Vă ajutăm cu plăcere.

Unde și cum pot verifica statusul actual al tranzacției mele?

Statusul tranzacțiilor dvs. poate fi verificat oricând din contul dvs. Trebuie doar să vă logați și apoi să accesați secțiunea "Tranzacțiile mele".

De ce tranzacția mea a fost respinsă?

Există diferite motive pentru care un transfer de bani este respins. Bineînțeles, motivele diferă de la tranzacție la tranzacție. În cazul în care transferul dvs. de bani nu poate fi finalizat sau este respins, vom lua legătura cu dvs. pentru a vă informa de acest lucru și pentru a vă da detaliile necesare.
Bineînțeles, pentru orice fel de întrebări sau nelămuri ne puteți contacta oricând la adresa support@fonmoney.com

Pe cine pot contacta dacă am întrebări?

Pentru orice fel de informații puteți contacta echipa noastră de Serviciu Clienți la support@fonmoney.com. Vă stăm cu drag la dispoziție.

Ce este HooYu?

HooYu este partenerul nostru prin intermediul căruia verificarea documentelor dvs. se face automat.

Mai multe detalii cu privire la parteneriatul nostru cu HooYu găsiți în articolul nostru.

Ce este codul IBAN?

IBAN este termenul prescurtat pentru "International Bank Account Number" (Numărul de cont bancar internațional) și este folosit la nivel internațional. Acesta permite identificarea țării în care este deschis contul, a băncii, a contului bancar și a aparținătorului.

Care este avantajul unui transfer cu Fonmoney față de SEPA?

Transferul de bani cu Fonmoney vă aduce diverse beneficii:

- Trimiteți bani direct din EUR în valuta locală RON. Față de transferul SEPA unde transferul este posibil doar dintr-un cont în EUR în alt cont de EUR (urmând ca banca să facă conversia) cu Fonmoney evitați diferențele de bani ce pot apărea în momentul conversiei. - Cel mai bun curs valutar EUR-RON - Transfer de bani rapid: Banii dvs. ajung în contul destinatarului în maxim 2 zile lucrătoare - Comision extrem de mic

Transfer SEPA - Ce înseamnă o plată SEPA?

SEPA (Zona unică de plăți în euro sau Single Euro Payments Area) este formatul pentru transfer bancar în EUR din țările aflate în Uniunea Europeană (UE) și din Zona Euro. Plățile SEPA au fost introduse cu scopul de a facilita transferurile interbancare, atât din punctul de vedere al duratei de transfer cât și din punctl de vedere al costurilor.

Care sunt țările din zona SEPA?

- Statele membre SEPA din zona euro: Austria, Belgia, Cipru, Estonia, Finlanda, Franța, Germania, Grecia, Irlanda, Italia, Letonia, Lituania, Luxembourg, Malta, Olanda, Portugalia, Slovacia, Slovenia, Spania.

- Statele membre SEPA din zona non-eur: Bulgaria, Cehia, Croația, Danemarca, Marea Britanie, Romania, Suedia, Ungaria.

- State mebre SEPA, non-membre UE: Elveția, Islanda, Liechtenstein, Monaco, Norvegia, San Marino.

Care sunt avantajele de a mă înregistra la Fonmoney?

Înregistrându-vă la Fonmoney veți avea diferite beneficii:

- Veți fi informați din timp de promoțiile și noutățile produselor noastre. - Puteți verifica oricând statusul transferurilor dvs. - Puteți retrimite transferurile deja efectuate fără să mai trebuiască să mai introduceți toate datele.

Intervin costuri dacă mă înregistrez la Fonmoney?

La Fonmoney vă puteți înregistra oricând gratuit.

Pot să îmi editez datele odată ce m-am înregistrat?

Bineînțeles, datele dvs. pot fi editate oricând.

Trebuie doar să vă logați în contul dvs. și să selectați opțiunea "Setări". După ce v-ați actualizat datele nu uitați să apăsați "Salvați".

Cum pot să resetez parola contului meu?

Dacă v-ați uitat parola vă rugăm accesați pagina noastră web și apăsați butonul de "Logare". Apoi faceți click pe mesajul "Ați uitat parola?". În decurs de câteva secunde veți primi un e-mail cu un link de resetare al parolei.

Doresc să îmi șterg contul la Fonmoney. Ce pot face?

Ne pare rău să auzim că doriți să vă ștergeți contul. Pentru a finaliza această acțiune, vă rugăm să ne contactați la adresa support@fonmoney.com

Vă respectăm dorința, însă bineînțeles ne-am bucura dacă ați utiliza în continuare serviciul nostru Fonmoney.

Ce este codul 3D secure?

Codul 3D secure reprezintă o tehnologie avansată, menită să stopeze tranzacțiile frauduloase. La plățile pentru care se solicită codul 3D secure, gradul de securitate este crescut.

Dacă doriți să actvați codul 3D secure trebuie să contactați banca emitentă a cardului dvs. de credit. Veți primi o parolă, pe care veți putea apoi să o resetați. Apoi, la fiecare plată online vi se va cere pe lângă parola inițală și codul 3D secure.

Ce este codul CVV sau CVC?

Codurile CVV/CVC sunt coduri de verificare ale cardurilor de credit. În mod normal aceste coduri sunt formate din 3 cifre și sunt inscripționate pe spatele cardului, lângă semnătura aparținătorului.

Unde pot găsi informații cu privire la politica de confidențialitate?

Siguranța datelor este extrem de importantă pentru noi. De aceea și datele dvs. sunt stocate și utilizate cu grijă. Pentru a citi mai multe despre Confidențialitatea Datelor, vă rugăm verificați Politica de utilizare a cookie-urilor.