FAQ_TOPUPALLP_H1

Cum pot reîncărca online telefonul mobil la Fonmoney?

Fonmoney este foarte simplu de utilizat. Pentru a face o reîncărcare online cu Fonmoney urmați următorii pași:

1. Introduceți mai întâi numărul de telefon
2. Alegeți suma
3. Efectuați plata. Puteți finaliza reîncărcarea plătind cu cardul de credit, prin Paysafecard sau prin viramentul bancar direct.

Odată ce tranzacția este completă, numărul de telefon reîncărcat primește în general un mesaj de confirmare de la operatorul de telefonie mobilă respectiv.

Cât timp durează până primesc creditul prepaid pe telefon?

La Fonmoney orice încărcare online durează doar câteva momente. Odată ce plata a fost efectuată cu succes, numărul de telefon va fi reîncărcat automat.

Cum știu că reîncărcarea online s-a realizat cu succes?

După efectuarea plății, operatorul de telefonie mobilă trimite destinatarului un sms cu creditul prepaid actual. Totodată vi se va afișa un mesaj: Reîncărcarea s-a realizat cu succes, urmat de numărul tranzacției. Pentru a vedea status-ul tranzacției logați-vă în contul dvs. Fonmoney. Aici puteți vedea întreg istoricul dvs.

Cum află destinatarul că i-a fost reîncărcată cartela prepaid?

În majoritatea cazurilor, imediat ce creditul prepay a fost trimis și numărul de telefon a fost reîncărcat, operatorul de telefonie mobilă trimite beneficiarului un mesaj cu creditul prepaid actual.

Ce se întâmplă odată ce am făcut plata?

Odată ce plata dvs. a fost acceptată vi se va afișa pe ecran o notificare referitoare la tranzacția și dvs. de tranzacție. În cazul în care creditul prepaid nu poate fi trimis, vom încerca să îl retrimitem până când încărcarea prepay va fi realizată cu succes sau până când ne veți contacta la support@fonmoney.com

Când expiră creditul prepaid?

Creditul prepay expiră după o anumită perioadă. Perioada de valabilitate depinde și de planul tarifar ales. Vă rugăm verificați aceste informații pe site-ul operatorului dvs. de telefonie mobilă.

Ce se întâmplă dacă am reîncărcat numărul greșit?

Din păcate, dacă ați reîncărcat numărul de telefon greșit nu putem face nimic în această privință. Banii nu pot fi restituiți deoarece reîncărcarea are loc automat, odată cu efectuarea plății. De aceea, vă rugăm să verificați cu atenție numărul de telefon.

Ce trebuie să fac dacă nu am primit creditul prepaid?

S-ar putea să nu fi primit reîncărcarea prepaid dacă nu ați introdus numărul corect. În acest caz din păcate, banii nu mai pot fi restituiți. Dacă considerați că totul a fost realizat corect, atunci vă rugăm să ne contactați la adresa support@fonmoney.com.

Mi-au fost extrași banii din cont, însă nu am primit reîncărcarea. De ce?

Pot fi mai multe motive: Fie intervin întârzieri din partea operatorului de telefonie mobilă, fie plata s-a înregistrat cu întârziere. Astfel de cazuri pot interveni din când în când. Odată ce sesizați această problemă vă rugăm să ne contactați imediat la adresa support@fonmoney.com, indicându-ne numărul tranzacției sau numărul de telefon reîncărcat.

De ce ar trebui să mă înregistrez la Fonmoney?

Prin înregistrarea la Fonmoney vă bucurați de mai multe avantaje:

- Veți primi lunar informații cu privire la ofertele noastre și noutăți despre serviciile noastre.
- Puteți verifica oricând statusul tranzacțiilor dvs.
- Puteți retrimite tranzacțiile deja efectuate fără a mai trebui să introduceți din nou toate datele.

Înregistrarea la Fonmoney se plătește?

Nu, În niciun caz. Înregistrarea este gratuită.

Ne bucurăm deja pentru vizita dvs. pe pagina noastră și așteptăm cu drag să vă înregistrați. De acum înainte nu veți mai pierde niciuna din ofertele noastre!

Mai pot schimba datele mele după înregistrare?

Bineînțeles. Datele introduse pot fi editate oricând.

Cum? Logați-vă în contul dvs., apăsați pe "Contul meu" și alegeți din submeniu opțiunea "Setări". Nu uitați ca la final să salvați datele. Asta este tot!

Mi-am uitat parola. Cum pot să o resetez?

V-ați uitat parola? Nicio problemă! Accesați pagina noastră www.fonmoney.ro, faceți click pe "Logare" și apoi apăsați "Ați uitat parola?". Veți primi apoi un e-mail cu un link prin care veți putea solicita resetarea parolei.

Cum pot să îmi șterg contul de la Fonmoney?

Ne pare rău că vreți să vă ștergeți contul existent. Cu toate acestea, vă respectăm decizia și sperăm totuși să nu vă pierdem ca și client.
Pentru a vă șterge contul, vă rugăm să ne scrieți la adresa support@fonmoney.com. Colegii noștri de la Serviciul Clienți se vor ocupa de asta.

Unde pot găsi numărul tranzacției mele?

Clienții autentificați vor găsi numărul tranzacțiilor efectuate în contul lor Fonmoney, mai exact în "Contul meu". Utilizatorilor care nu s-au autentificat pe site-ul nostru le recomandăm să își noteze numărul tranzacției așa încât, în cazul în care au întrebări cu privire la aceasta să le putem răspunde cât mai repede posibil.

Ce fac dacă nu mai știu numărul tranzacției?

Dacă nu vă mai amintiți numărul tranzacției, vă rugăm contactați Serviciul Clienți la support@fonmoney.com și indicați-ne numele dvs. sau ultimele 4 cifre ale cardului de credit utilizat pentru plata reîncărcării. (De preferabil ambele, pentru a vă găsi cât mai ușor în sistem). Dacă pentru plata tranzacției nu ați plătit cu cardul de credit, vă rugăm indicați-ne numărul de telefon.

Unde și cum pot să verific statusul tranzacției mele?

Pentru a verifica statusul tranzacției dvs. vă rugăm să vă logați în contul dvs. Fonmoney. Odată ce v-ați logat, faceți click în submeniu pe opținea "Tranzacțiile mele". Aici veți vedea statusul tuturor tranzacțiilor dvs.

Pot anula o reîncărcare online?

Da, o reîncărcare prepay poate fi anulată DOAR dacă încă nu ați efectuat plata. În cazul în care deja plata s-a realizat cu succes, încărcarea nu mai poate fi anulată și nici banii nu vă mai pot fi restituiți.

Cum pot plăti la Fonmoney?

În ceea ce privește plata reîncărcării online prepay, aveți la alegere trei opțiuni de plată: prin cardul de credit (VISA sau Mastercard), Paysafecard sau viramentul bancar direct (SOFORT Banking*) *Vă rugăm luați în considerare faptul că plățile prin SOFORT Banking pot fi realizate doar dacă expeditorul are contul deschis la una din băncile din țările următoare:.

Ce reprezintă codul 3D secure?

Codul 3D secure este o tehnologie antifraudă dezvoltată de VISA și Mastercard menită să le ofere clienților un grad maxim de securitate la plățile online. Dacă dețineți un card Visa sau MasterCard puteți contacta oricând banca emitentă pentru înrolarea la codul 3D secure. În funcție de țara și banca dvs. veți primi diferite instrucțiuni pentru activarea acestui sistem de securitate. În unele cazuri primiți direct o parolă de la bancă pe care puteți apoi să o schimbați în una personalizată sau la fiecare tranzacție veți primi un sms pe telefon cu parola 3D secure.

Ce reprezintă codul CVV sau CVC?

Codul CVC este codul de verificare ale cardurilor MasterCard (card verification code), iar codul CVV (card verification value) este valoarea codului de verificare al cardului. El este format din 3 cifre și este inscrpționat pe spatele cardului.

Ce se întâmplă cu restul de bani de pe cardul meu Paysafecard?

Dacă ați efectuat o reîncărcare online cu Paysafecard, restul de credit va rămâne bineînțeles în contul dvs. Paysafecard. Paysafecard le permite utilizatorilor săi să folosească diferite Paysafecard-uri pentru plățile online. Mai multe informații găsiți pe site-ul Paysafecard.

Pot plăti o reîncărcare online cu card de credit din UK?

Bineînțeles. La Fonmoney acceptăm plata prin carduri de credit din diferite țări. Fără niciun fel de problemă, cardurile de credit emise în Angla sunt acceptate.

Pot plăti cu carduri de credit poloneze?

Nu. Ne pare rău, însă momentan plata prin cardurile de credit poloneze nu este posibilă.

Ce înseamnă "Numărul nu a putut fi verificat" sau "Număr invalid"?

Dacă primiți notificarea "Numărul nu a putut fi verificat" înseamnă că sistemul nostru este momentan nefuncțional. În cazul în apare mesajul "Număr invalid" înseamnă fie că numărul de telefon a fost introdus greșit, fie că operatorul respectiv nu este acceptat.

Ce reprezintă statusul "Payment review"? Ce am de făcut acum?

Dacă vedeți statusul "Payment Review" în contul dvs. înseamnă că este o întârziere în ceea ce privește plata reîncărcării. Astfel de situați intervin din păcate din când în când. În astfel de cazuri, vă rugăm să ne contactați la adresa support@fonmoney.com și să ne indicați numărul tranzacției sau numărul de telefon reîncărcat. Vom rezolva acest incident cât de repede posibil.

Unde pot găsi păreri sau recenzii despre Fonmoney?

Pe portalul internațional de recenzii Trustpilot găsiți diferite comentarii și păreri despre Fonmoney. Ați utilizat deja unul din serviciile noastre de transfer de bani sau reîncărcare online a cartelei prepay? Dacă dau sau dacă o veți face, ne-am bucura să vă exprimați apoi opinia printr-un comentariu. Părerea și experiențele dvs. cu Fonmoney contează pentru noi!

Sunt în siguranță datele mele?

Da. Fonmoney este un website securizat prin certificatul SSL care criptează datele și le împiedică să ajungă în mâinile greșite.

Ce se întâmplă cu informațiile mele personale?

La Fonmoney informațiile dvs. sunt tratate în siguranță și securitate maximă. Acestea nu vor fi acordate unei părți terțe. Datele dvs. vor fi utilizate doar în scopul tranzacțiilor și informațiilor cu privire la serviciul nostru. Pentru mai multe detalii vă rugăm verificați Politica de Confidențialitate și de utilizare a Cookie-urilor.

Unde pot găsi detaliile referitoare la politica de confidențialitate?

Siguranța datelor și banilor dvs. joacă un rol extrem de important pentru noi. Este important să știți că datele dvs. sunt salvate cu grijă și sunt confidențiale. Pentru a citi în detaliu Politica noastră de confidențialitate, vă rugăm faceți click aici.