Frequently asked questions about TOP-UP
Fonmoney este foarte simplu de utilizat. Pentru a face o reîncărcare online cu Fonmoney urmați următorii pași:

1. Introduceți mai întâi numărul de telefon
2. Alegeți suma
3. Efectuați plata. Puteți finaliza reîncărcarea plătind cu cardul de credit, prin Paysafecard sau prin viramentul bancar direct.

Odată ce tranzacția este completă, numărul de telefon reîncărcat primește în general un mesaj de confirmare de la operatorul de telefonie mobilă respectiv.
La Fonmoney orice încărcare online durează doar câteva momente. Odată ce plata a fost efectuată cu succes, numărul de telefon va fi reîncărcat automat.
După efectuarea plății, operatorul de telefonie mobilă trimite destinatarului un sms cu creditul prepaid actual. Totodată vi se va afișa un mesaj: Reîncărcarea s-a realizat cu succes, urmat de numărul tranzacției. Pentru a vedea status-ul tranzacției logați-vă în contul dvs. Fonmoney. Aici puteți vedea întreg istoricul dvs.
În majoritatea cazurilor, imediat ce creditul prepay a fost trimis și numărul de telefon a fost reîncărcat, operatorul de telefonie mobilă trimite beneficiarului un mesaj cu creditul prepaid actual.
Odată ce plata dvs. a fost acceptată vi se va afișa pe ecran o notificare referitoare la tranzacția și dvs. de tranzacție. În cazul în care creditul prepaid nu poate fi trimis, vom încerca să îl retrimitem până când încărcarea prepay va fi realizată cu succes sau până când ne veți contacta la [email protected]
Creditul prepay expiră după o anumită perioadă. Perioada de valabilitate depinde și de planul tarifar ales. Vă rugăm verificați aceste informații pe site-ul operatorului dvs. de telefonie mobilă.
Din păcate, dacă ați reîncărcat numărul de telefon greșit nu putem face nimic în această privință. Banii nu pot fi restituiți deoarece reîncărcarea are loc automat, odată cu efectuarea plății. De aceea, vă rugăm să verificați cu atenție numărul de telefon.
S-ar putea să nu fi primit reîncărcarea prepaid dacă nu ați introdus numărul corect. În acest caz din păcate, banii nu mai pot fi restituiți. Dacă considerați că totul a fost realizat corect, atunci vă rugăm să ne contactați la adresa [email protected].
Pot fi mai multe motive: Fie intervin întârzieri din partea operatorului de telefonie mobilă, fie plata s-a înregistrat cu întârziere. Astfel de cazuri pot interveni din când în când. Odată ce sesizați această problemă vă rugăm să ne contactați imediat la adresa [email protected], indicându-ne numărul tranzacției sau numărul de telefon reîncărcat.
Prin înregistrarea la Fonmoney vă bucurați de mai multe avantaje:

- Veți primi lunar informații cu privire la ofertele noastre și noutăți despre serviciile noastre.
- Puteți verifica oricând statusul tranzacțiilor dvs.
- Puteți retrimite tranzacțiile deja efectuate fără a mai trebui să introduceți din nou toate datele.
Nu, În niciun caz. Înregistrarea este gratuită.

Ne bucurăm deja pentru vizita dvs. pe pagina noastră și așteptăm cu drag să vă înregistrați. De acum înainte nu veți mai pierde niciuna din ofertele noastre!
Bineînțeles. Datele introduse pot fi editate oricând.

Cum? Logați-vă în contul dvs., apăsați pe ""Contul meu"" și alegeți din submeniu opțiunea ""Setări"". Nu uitați ca la final să salvați datele. Asta este tot!
V-ați uitat parola? Nicio problemă! Accesați pagina noastră www.fonmoney.ro, faceți click pe ""Logare"" și apoi apăsați ""Ați uitat parola?"". Veți primi apoi un e-mail cu un link prin care veți putea solicita resetarea parolei.
Ne pare rău că vreți să vă ștergeți contul existent. Cu toate acestea, vă respectăm decizia și sperăm totuși să nu vă pierdem ca și client.
Pentru a vă șterge contul, vă rugăm să ne scrieți la adresa [email protected]. Colegii noștri de la Serviciul Clienți se vor ocupa de asta.
Clienții autentificați vor găsi numărul tranzacțiilor efectuate în contul lor Fonmoney, mai exact în "Contul meu". Utilizatorilor care nu s-au autentificat pe site-ul nostru le recomandăm să își noteze numărul tranzacției așa încât, în cazul în care au întrebări cu privire la aceasta să le putem răspunde cât mai repede posibil.
Dacă nu vă mai amintiți numărul tranzacției, vă rugăm contactați Serviciul Clienți la [email protected] și indicați-ne numele dvs. sau ultimele 4 cifre ale cardului de credit utilizat pentru plata reîncărcării. (De preferabil ambele, pentru a vă găsi cât mai ușor în sistem). Dacă pentru plata tranzacției nu ați plătit cu cardul de credit, vă rugăm indicați-ne numărul de telefon.
Pentru a verifica statusul tranzacției dvs. vă rugăm să vă logați în contul dvs. Fonmoney.
Odată ce v-ați logat, faceți click în submeniu pe opținea ""Tranzacțiile mele"". Aici veți vedea statusul tuturor tranzacțiilor dvs.
Da, o reîncărcare prepay poate fi anulată DOAR dacă încă nu ați efectuat plata.
În cazul în care deja plata s-a realizat cu succes, încărcarea nu mai poate fi anulată și nici banii nu vă mai pot fi restituiți.
În ceea ce privește plata reîncărcării online prepay, aveți la alegere trei opțiuni de plată: prin cardul de credit (VISA sau Mastercard), Paysafecard sau viramentul bancar direct (SOFORT Banking*)
*Vă rugăm luați în considerare faptul că plățile prin SOFORT Banking pot fi realizate doar dacă expeditorul are contul deschis la una din băncile din țările următoare:.
Codul 3D secure este o tehnologie antifraudă dezvoltată de VISA și Mastercard menită să le ofere clienților un grad maxim de securitate la plățile online.
Dacă dețineți un card Visa sau MasterCard puteți contacta oricând banca emitentă pentru înrolarea la codul 3D secure. În funcție de țara și banca dvs. veți primi diferite instrucțiuni pentru activarea acestui sistem de securitate. În unele cazuri primiți direct o parolă de la bancă pe care puteți apoi să o schimbați în una personalizată sau la fiecare tranzacție veți primi un sms pe telefon cu parola 3D secure.
Codul CVC este codul de verificare ale cardurilor MasterCard (card verification code), iar codul CVV (card verification value) este valoarea codului de verificare al cardului.
El este format din 3 cifre și este inscrpționat pe spatele cardului.
Dacă ați efectuat o reîncărcare online cu Paysafecard, restul de credit va rămâne bineînțeles în contul dvs. Paysafecard. Paysafecard le permite utilizatorilor săi să folosească diferite Paysafecard-uri pentru plățile online. Mai multe informații găsiți pe site-ul Paysafecard.
Bineînțeles. La Fonmoney acceptăm plata prin carduri de credit din diferite țări. Fără niciun fel de problemă, cardurile de credit emise în Angla sunt acceptate.
Nu. Ne pare rău, însă momentan plata prin cardurile de credit poloneze nu este posibilă.
Dacă primiți notificarea "Numărul nu a putut fi verificat" înseamnă că sistemul nostru este momentan nefuncțional. În cazul în apare mesajul "Număr invalid" înseamnă fie că numărul de telefon a fost introdus greșit, fie că operatorul respectiv nu este acceptat.
Dacă vedeți statusul "Payment Review" în contul dvs. înseamnă că este o întârziere în ceea ce privește plata reîncărcării. Astfel de situați intervin din păcate din când în când.

În astfel de cazuri, vă rugăm să ne contactați la adresa [email protected] și să ne indicați numărul tranzacției sau numărul de telefon reîncărcat. Vom rezolva acest incident cât de repede posibil.
Pe portalul internațional de recenzii Trustpilot găsiți diferite comentarii și păreri despre Fonmoney.


Ați utilizat deja unul din serviciile noastre de transfer de bani sau reîncărcare online a cartelei prepay? Dacă dau sau dacă o veți face, ne-am bucura să vă exprimați apoi opinia printr-un comentariu. Părerea și experiențele dvs. cu Fonmoney contează pentru noi!
Da. Fonmoney este un website securizat prin certificatul SSL care criptează datele și le împiedică să ajungă în mâinile greșite.
La Fonmoney informațiile dvs. sunt tratate în siguranță și securitate maximă. Acestea nu vor fi acordate unei părți terțe. Datele dvs. vor fi utilizate doar în scopul tranzacțiilor și informațiilor cu privire la serviciul nostru. Pentru mai multe detalii vă rugăm verificați Politica de Confidențialitate și de utilizare a Cookie-urilor.
Siguranța datelor și banilor dvs. joacă un rol extrem de important pentru noi. Este important să știți că datele dvs. sunt salvate cu grijă și sunt confidențiale. Pentru a citi în detaliu Politica noastră de confidențialitate, vă rugăm faceți click aici.
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_31_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_32_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_33_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_34_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_35_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_36_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_37_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_38_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_39_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_40_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_41_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_42_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_43_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_44_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_45_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_46_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_47_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_48_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_49_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_50_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_51_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_52_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_53_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_54_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_55_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_56_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_57_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_58_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_59_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_60_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_61_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_62_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_63_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_64_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_65_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_66_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_67_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_68_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_69_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_70_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_71_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_72_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_73_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_74_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_75_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_76_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_77_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_78_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_79_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_80_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_81_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_82_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_83_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_84_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_85_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_86_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_87_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_88_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_89_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_90_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_91_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_92_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_93_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_94_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_95_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_96_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_97_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_98_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_99_content
page-faq-top-up-mobiles:collapsible_list_100_content