Termeni și condiții generale de contractare a serviciilor Mi Envío

Serviciu de reîncărcare și livrare de mărfuri | Remitere Marea Britanie | Remitere SEE | Remitere Chile

Acești termeni și condiții intră în vigoare începând cu 5 august inclusiv 2023

Cuprins

  1. Despre noi și prezentul T&C
  2. Despre serviciu
  3. Cine este utilizatorul?
  4. Promoții
  5. Serviciul Clienți
  6. Obligațiile și responsabilitățile noastre
  7. Obligațiile și responsabilitățile dumneavoastră
  8. Ratele de schimb și comisioanele
  9. Protecția datelor

PUNCTE CHEIE ALE ACESTE T&C

Conținutul acestor Puncte Cheie este un rezumat orientativ al Termenilor și Condițiile Site-ului. Cu toate acestea, vă recomandăm cu căldură consultați întregul conținut înainte de a vă înregistra pe portalul nostru pentru a să înțeleagă în detaliu termenii și condițiile contractului

1. Despre noi și prezentul T&C

Site-ul www.fonmoney.com este deținut de Fonmoney GmbH, care furnizează serviciul tehnic și care, la rândul său, aparține Transpaygo Group Limited. Serviciul financiar este furnizat de către filiala spaniolă a grupului, Mi Envío Entidad de Pago, S.L., sub licența Băncii Spaniei cu numărul de înregistrare 6926. Aceste T&C reglementează condițiile de contractare a serviciilor noastre între noi și utilizator și sunt acceptate în mod expres de către utilizator în timpul procesului de înregistrare pe site.

2. Despre serviciu

Prin intermediul site-ului web oferim servicii de plată internațională sau de transfer de bani . Pentru a utiliza serviciile noastre, este esențial să fi creat un Cont Fonmoney, care este personal și netransferabil, iar fiecare Utilizator se poate înregistra o singură dată. Pentru a putea furniza serviciile noastre, atunci când procesăm un ordin de plată, vă vom cere să furnizați anumite informații despre dumneavoastră și despre beneficiar, care trebuie să fie corecte și exacte pentru a putea furniza serviciul cu toate garanțiile. Odată ce ordinul de plată a fost procesat, se va considera că a fost efectuat corect, chiar dacă există o eroare în informațiile furnizate. Deși vom depune toate eforturile pentru a atenua daunele în cazul în care s-a produs o eroare, nu putem fi considerați responsabili pentru daunele sau pierderile cauzate ca urmare a inexactității datelor furnizate de către utilizatorii noștri.

Programul de lucru pentru procesarea ordinelor de plată este între orele 8.00 și 17.00 (CET) în zilele lucrătoare. Toate ordinele de plată primite în afara acestor ore vor fi considerate primite în următoarea zi lucrătoare.

Ordinul dumneavoastră de plată va fi întotdeauna procesat cât mai repede posibil. Timpul mediu maxim de procesare a unui ordin de plată este de 5 până la 9 zile lucrătoare, în funcție de țara de destinație a fondurilor, deși uneori poate dura mai mult din cauza verificărilor pe care suntem obligați să le efectuăm. În acest sens, vă rugăm să vă verificați periodic adresa de e-mail înregistrată pentru a verifica orice solicitare de informații pe care v-am fi cerut-o, pentru a evita întârzierile inutile.

3. Cine este utilizatorul?

Orice persoană majoră care, după ce s-a înregistrat pe platforma noastră și a trecut cu succes de procesul KYC și a efectuat cel puțin o tranzacție într-o perioadă consecutivă de 6 luni, este considerată Utilizator al Site-ului.

4. Promoții

Din când în când, organizăm promoții pe site-ul nostru. Aceste promoții sunt întotdeauna legate de T&C-uri specifice și individualizate pentru respectivele promoții și vor fi întotdeauna disponibile pe site-ul nostru web pe durata promoției.

5. Serviciul Clienți

Toți utilizatorii noștri și terții au la dispoziție diferite canale pentru a comunica orice doresc Serviciului nostru pentru clienți:

Toate întrebările sau reclamațiile primite vor fi soluționate în cel mai scurt timp posibil și în termen de 2 zile lucrătoare de la primirea lor. Regulamentul privind Serviciul Clienți este disponibil pe site-ul nostru web.

În plus, în cazul în care nu sunteți mulțumit de serviciul sau de răspunsul nostru, puteți utiliza canalele stabilite de Banca Spaniei în acest scop. Veți găsi mai multe informații privind procesul și canalele de comunicare în secțiunea 5 din prezentele T&C.

6. Obligațiile și responsabilitățile noastre

Responsabilitățile noastre:

  • Pentru a vă oferi servicii în conformitate cu cele mai înalte standarde de calitate, transparență și excelență
  • Procesează ordinele de plată primite cât mai curând posibil
  • notifică utilizatorul cât mai curând posibil cu privire la orice întârziere sau inconvenient în funcționarea sa
  • Să mențină site-ul web disponibil, ori de câte ori este posibil, și în condiții optime și adecvate pentru a furniza serviciul
  • Pentru a păstra fondurile utilizatorilor noștri separate și în siguranță în conturi separate și segregate, cu regimuri și condiții adecvate de compensare a serviciilor financiare
  • În cazul în care folosim un furnizor extern pentru a procesa ordinul de plată, nu se aplică aceste Condiții generale de utilizare, ci cele ale furnizorului. La cererea Utilizatorului, putem furniza informații actualizate cu privire la orele de funcționare și datele de contact ale furnizorului, fără ca acest lucru să implice acceptarea răspunderii pentru inexactitatea datelor de contact ale furnizorului

Obligațiile noastre:

  • Să ne furnizăm serviciile cu cel mai mare respect față de lege și de standardele de reglementare
  • Verificarea identității tuturor utilizatorilor noștri prin intermediul furnizorilor KYC
  • să vă solicităm informații suplimentare atunci când avem nevoie de acestea pentru a ne îndeplini obligațiile de verificare și pentru a ne îndeplini procesele de due diligence
  • Ne rezervăm dreptul de a nu furniza serviciile noastre în cazul în care se detectează oricare dintre punctele descrise în secțiunea 7.1
  • Pentru a investiga orice activitate suspectă și pentru a evalua și analiza tranzacțiile efectuate prin intermediul site-ului nostru web, rezervându-și dreptul de a refuza tranzacțiile în cazul în care detectează orice indiciu de risc
  • să blocheze contul oricărui utilizator sau să suspende furnizarea de servicii în cazul în care detectează oricare dintre punctele prevăzute în secțiunea 7.1. din prezentul document
  • Raportați orice suspiciune de activitate ilegală autorităților competente

Vă rugăm să rețineți că nu vom fi răspunzători pentru cazurile prevăzute în secțiunea 7.1. din prezentele Conditii generale de utilizare.

7. Obligațiile și responsabilitățile dumneavoastră

Responsabilitățile și obligațiile utilizatorilor:

  • Furnizați informații personale adevărate, exacte și complete atât în timpul procesului KYC - sau confirmați-le după 6 luni de inactivitate - cât și în timpul procesului de plasare a unui ordin de plată. Va fi responsabilitatea dvs. să mențineți aceste informații la zi, precum și orice erori sau inexactități care ar putea exista. Dacă faceți o greșeală în informațiile unui ordin de plată care a fost deja procesat, ne puteți contacta pentru a încerca să o corectăm, dar vă rugăm să rețineți că acest lucru nu este întotdeauna posibil
  • Să utilizați Serviciile noastre în scopuri legale, etice și morale și în conformitate cu aceste T&C, cu legile, normele și reglementările aplicabile
  • Pentru a utiliza Serviciile noastre cu beneficiarii pe care îi cunoașteți personal și pentru a nu plăti pentru bunuri și servicii, exonerând întregul Grup Transpaygo de răspundere pentru orice inconvenient care ar putea apărea ca urmare a încălcării acestei clauze
  • Creați un singur cont Fonmoney și păstrați cu cea mai mare grijă numele de utilizator și parola, care este personală și netransferabilă
  • Să efectueze operațiuni numai în nume propriu
  • Verificați în mod regulat contul de e-mail înregistrat pentru a asigura o relație și o comunicare fără probleme cu noi și pentru a evita întârzierile inutile
  • Să coopereze cu noi în cazul în care solicităm informații suplimentare și verificări interne în legătură cu utilizatorul, ordinul de plată și/sau beneficiarul plății și să răspundă în timp util la aceste solicităr
  • Rambursați orice costuri suplimentare suportate de noi ca urmare a unui ordin de plată și orice costuri neautorizate care pot apărea
  • Nu puteți cesiona niciunul dintre drepturile sau obligațiile dumneavoastră în temeiul prezentului document
  • Să fie răspunzător pentru orice daune care rezultă din utilizarea necorespunzătoare a site-ului web și a serviciilor furnizate
  • În general, să utilizeze Serviciile noastre în deplină conformitate cu prevederile punctului 7.2. din prezentele Condiții generale de utilizare

Drepturile utilizatorilor:

  • Solicitați o rambursare a ordinului de plată - atâta timp cât acesta nu a fost deja procesat
  • Să vă retrageți și să anulați contractul încheiat cu noi, în conformitate cu legislația spaniolă privind dreptul de retragere
  • să obțină rambursarea sumelor primite, dacă este cazul, care se efectuează prin aceleași mijloace de plată
  • Ștergeți datele dumneavoastră atât timp cât nu a fost procesată nicio tranzacție

8. Ratele de schimb și comisioanele

Taxa: Fiecare tranzacție implică un comision de serviciu, care va depinde de condițiile de piață.

Ratele de schimb: Cursul de schimb pe care îl aplicăm va fi întotdeauna afișat ceea ce primește beneficiarul și se numește "curs de schimb". Rata de schimb oferită va încerca întotdeauna să fie optimă, pe baza ratei pe care o primim de la furnizorii externi. Ratele de piață nu se aplică chiar și așa că le puteți verifica pe cele de pe https://www.marketwatch.com/market-data/currencies.

Un procent din fondurile transferate este, de asemenea, facturat, în funcție de riscul asumat de noi.

Comisioane suplimentare: vă vom percepe comisioane de administrare numai dacă băncile noastre de decontare sau banca beneficiară resping tranzacția dumneavoastră.

Informații suplimentare privind prețurile noastre pot fi găsite în secțiunea 8 din acești Termeni și condiții generale de utilizare.

9. Protecția datelor

În Politica noastră de confidențialitate veți găsi informații cu privire la colectarea, prelucrarea și alte aspecte relevante ale datelor dumneavoastră personale.

TERMENI ȘI CONDIȚII

1. Informații contractuale prealabile

1.1 Despre Transpaygo și Mi Envío

Mi Envío Entidad de Pago, S.L. este o filială spaniolă a Grupului Transpaygo, a cărui societate mamă este Transpaygo Limited (denumită în continuare “Transpaygo”), înregistrată în Anglia și Țara Galilor, Companies House Reg. Nr. 8936601 și al cărei sediu social este c/o Keystone Law at 48 Chancery Lane, London WC2A 1JF Regatul Unit, care este la rândul său reglementată și autorizată de către Autoritatea de Conduită Financiară (FCA) să desfășoare activități de servicii de plată ca Instituție de Plăți Autorizată (API) în conformitate cu Regulamentul privind Serviciile de Plăți din 2009 (FRN 722528). Transpaygo este o Money Service Business (MSB) înregistrată la HM Revenue and Customer nr. 12579512.

Serviciul financiar este furnizat de Mi Envío Entidad de Pago, S.L. (denumită în continuare Mi Envío), o societate spaniolă cu codul de identificare fiscală B-67412411 și sediul social în Avinguda de Francesc Cambó, 17, 1st floor (08003 - Barcelona), înregistrată în mod corespunzător în Registrul Comerțului din Barcelona în volumul 46897, folio 161, pagina B534639 și prima înregistrare.

Mi Envío este înregistrată la Banca Spaniei, cu numărul de referință de înregistrare 6926, ca instituție financiară spaniolă autorizată să desfășoare activități de servicii de plată în calitate de instituție de plată autorizată în conformitate cu Regulamentul privind serviciile de plată și să furnizeze servicii în întreg Spațiul Economic European (denumit în continuare "SEE").

Serviciul tehnic este furnizat de Fonmoney GmbH (denumit în continuare "Fonmoney"), care aparține, de asemenea, grupului Transpaygo. Fonmoney furnizează și deține domeniul sau site-ul web www.fonmoney.com, care este utilizat pentru a furniza Serviciile noastre. www.fonmoney.com, which is used to provide our Services.

Adresa de e-mail pentru contactarea companiei este [email protected].

1.2 Despre acești Termeni și condiții

Acești Termeni și Condiții (în continuare, "T&C") ) reglementează condițiile de contractare a serviciului de transfer de bani între Mi Envío și utilizatorii (în continuare, "Utilizatorul", "Clientul", "Dumneavoastră", "Dumneavoastră") site-ului , în conformitate cu prevederile legale. În special, Legea 7/1998, din 13 aprilie 1998, privind condițiile de contractare, Decretul regal 1906/1999, care reglementează contractarea prin telefon sau prin mijloace electronice cu condiții generale în dezvoltarea articolului 5.3 din Legea 7/1998, Legea 3/2014, din 27 martie, care modifică textul revizuit al Legii generale pentru apărarea consumatorilor și utilizatorilor, în conformitate cu prevederile reglementărilor în vigoare privind protecția datelor cu caracter personal, Legea 7/1996, din 15 ianuarie, privind reglementarea comerțului cu amănuntul, Legea 34/2002, din 11 iulie, privind serviciile societății informaționale și comerțul electronic și Legea 59/2003 privind semnăturile electronice.

Mi Envio și/sau Transpaygo își rezervă dreptul de a modifica acești Termeni și condiții în orice moment și fără notificare prealabilă. Modificările respective pot fi făcute, prin intermediul site-ului său, prin orice mijloace legal admisibile și vor fi obligatorii atât timp cât sunt publicate pe site și până când sunt modificate în mod valabil prin modificări ulterioare. Mi Envio poate stabili condiții specifice pentru contractarea sau utilizarea anumitor servicii sau produse oferite prin intermediul Site-ului.

Prin acceptarea acestor T&C, utilizatorul declară că a citit, înțelege și înțelege și își asumă toate obligațiile prevăzute în prezentul document. Utilizatorul trebuie să citească cu atenție aceste T&C de fiecare dată când contractează sau utilizează orice serviciu prin intermediul site-ului web.

2. Definiții

"Acord" înseamnă orice software descărcabil pentru telefoane mobile pe care vor fi oferite serviciile Fonmoney în aceiași termeni și condiții ca și pe site-ul Fonmoney.

"Aplicație" means any downloadable software for mobile phones on which Fonmoney services will be offered on the same terms and conditions as on the Fonmoney website.

"Instituție de plată autorizată" înseamnă o companie care este autorizată și reglementată să proceseze plăți inițiate cu cardul, transferuri de credit sau debite directe, în cazul în care alegem să facem acest lucru.

"Transfer bancar" înseamnă transferul oricărei sume de fonduri către un cont desemnat care a fost deschis la o bancă cunoscută la nivel internațional cu un număr de cont, IBAN, IBC sau cod SWIFT. Transferul bancar nu înseamnă trimiterea prin rețeaua SWIFT sau prin rețelele aparținând băncilor autorizate.

"Zi lucrătoare" înseamnă o zi care nu este sâmbătă, duminică sau sărbătoare legală în Anglia, Viena sau Barcelona, sau în orice altă locație aplicabilă, în care instituțiile financiare sunt deschise pentru afaceri.

"Profilul clientului" înseamnă informațiile personale sau alte informații furnizate de dumneavoastră, clientul, atunci când vă înregistrați pentru un cont la noi, inclusiv, dar fără a se limita la detaliile dumneavoastră de contact și orice informații care pot fi actualizate prin conectarea la contul dumneavoastră Fonmoney.

"Țara de destinație" se referă la țara în care se află contul destinatarului și în care acesta primește banii prin intermediul serviciului.

"Rata de schimb" înseamnă rata de schimb la care Transpaygo va oferi Utilizatorului sau va efectua pentru Utilizator conversia unei monede inițiale în moneda preferată solicitată. Rata de schimb nu va fi neapărat rata de schimb de pe piață furnizată de site-urile de informații financiare de pe Internet sau rata de schimb a oricărei Bănci Centrale.

"Forța majoră" înseamnă evenimente sau cauze, inclusiv, dar fără a se limita la, un "act de forță majoră", un pericol maritim, un accident de navigație inevitabil, război (declarat sau nu), sabotaj, revoltă, insurecție, agitație civilă, urgență națională (de drept sau de fapt), lege marțială, incendiu, inundație, ciclon, cutremur, alunecare de teren, explozie, penurie de energie sau de apă, defecțiuni ale unei rețele de transmisie sau de comunicații, epidemie, carantină, grevă sau alte dificultăți de muncă sau expropriere, restricție, interdicție, lege, regulament, decret sau alt ordin cu putere de lege al unei agenții guvernamentale, spargere sau accident, schimbare de lege sau regulament sau orice deteriorare a mașinilor sau sistemelor Fonmoney Portal, cu excepția cazului în care se produce ca urmare a unui act, omisiune, neîndeplinire sau neglijență din partea dumneavoastră sau a Fonmoney Portal.

"IBAN" înseamnă "International Bank Account Number" (număr internațional de cont bancar) și reprezintă codul de identificare al Uniunii Europene pentru un cont bancar.

"Taxe locale" înseamnă orice taxe sau impozite care trebuie plătite în țara de destinație.

"Comandă" se referă la solicitarea dumneavoastră de a efectua un serviciu în numele dumneavoastră.

"Instrument de plată" înseamnă un instrument de plată valabil, cum ar fi un transfer bancar, un card de debit sau de credit, un mandat de debitare directă sau orice altă metodă pe care portalul Fonmoney o acceptă ca fiind valabilă pentru a vă permite să plătiți pentru tranzacția de plată pe care doriți să o executați.

"Limitele de plată" se referă la suma maximă de valută acceptată pentru un schimb; limita variază în mod dinamic în funcție de condițiile de piață. Suma minimă care poate fi trimisă este de 30.-€.

"Ordin de plată" înseamnă o instrucțiune pe care ne-o dați în mod valabil prin care solicitați executarea unei operațiuni de plată.

"Regulamentul privind serviciile de plată" se referă la Regulamentul privind serviciile de plată din 2009 (2009, nr. 209).

"Agent PSD" se referă la un agent PSD. Acest lucru implică faptul că serviciul este furnizat de un agent al unui prestator de servicii de plată.

"Destinatarul" se referă la beneficiarul transferului de bani specificat de client și executat de firmă.

"Înregistrare" se referă la actul de înregistrare pentru Serviciu prin furnizarea către Transpaygo a tuturor datelor personale și tranzacționale solicitate pentru a utiliza Serviciul.

"Salvgardare" înseamnă cerința de a proteja fondurile clienților în cazul în care instituția devine insolvabilă.

"Expeditor" înseamnă o persoană care utilizează serviciul pentru a trimite bani.

"Serviciu" înseamnă toate serviciile de plată, de transfer de bani și de reîncărcare și produsele aferente disponibile prin intermediul site-ului web.

"Comision de servicii" înseamnă comisionul plus orice alte taxe suplimentare aplicabile fiecărei tranzacții.

"Furnizor de servicii" înseamnă o bancă locală, o casă de schimb valutar, un operator de telefonie mobilă sau alți furnizori de servicii terți cu care Portalul Fonmoney cooperează în furnizarea Serviciului.

"SWIFT" înseamnă Society for Worldwide Interbank Financial Telecommunication (Societatea pentru Telecomunicații Financiare Interbancare Mondiale) și a dezvoltat un sistem de coduri standardizate pentru a identifica toate băncile din lume și un protocol electronic pentru a gestiona operațiunile bancare interbancare între bănci.

"cod SWIFT" înseamnă codul de identificare internă al fiecărei bănci care beneficiază de sprijinul SWIFT și care este necesar pentru tranzacțiile internaționale efectuate prin intermediul băncilor. Acest cod este întâlnit în mod obișnuit în serviciile bancare pe internet sub denumirea de cod SWIFT, iar în Europa este numit și BIC. În Regatul Unit este necesar să îl solicitați, deoarece codul SORT utilizat în mod obișnuit nu este codul internațional SWIFT.

"Rețeaua SWIFT" se referă la rețeaua electronică interbancară corespunzătoare pe care băncile au construit-o pe baza protocolului interbancar standard dezvoltat de SWIFT.

"Reîncărcare" se referă la transferul unei sume de timp preplătite către un operator de telefonie mobilă pentru a plăti pentru furnizarea de servicii de telecomunicații de către operatorul respectiv.

"Tranzacție" înseamnă (i) fiecare transfer de bani, reîncărcare sau alt serviciu pe care îl inițiați folosind site-ul web; și (ii) fiecare utilizare ulterioară a serviciului pe care o faceți;

"Transpaygo, Fonmoney, Mi Envío, noi, noi, al nostru" înseamnă Transpaygo Limited, o companie înregistrată în Anglia și Țara Galilor cu Reg. nr. 8936601 și având sediul social c/o Keystone Law, 48 Chancery Lane, Londra WC2A 1JF

"Utilizator" , "dumneavoastră" sau "dumneavoastră" înseamnă dumneavoastră și orice altă persoană sau entitate care încheie acest Acord cu noi sau care utilizează Serviciul, rămânând activă pe Platformă pentru o perioadă de cel puțin 6 luni consecutive de la ultima tranzacție.

"Site web" se referă la oricare dintre portalurile Transpaygo și portalurile marca Fonmoney ale Mi Envío, indiferent de denumirea domeniului.

3. Caracteristicile serviciului

3.1 Despre contract și procesul de înregistrare pe platformă

Mi Envío oferă servicii de plată internațională (denumit în continuare "Serviciul"") tuturor clienților și Utilizatorilor noștri. În acest sens, prezentele T&C se aplică tuturor contractelor stabilite între Mi Envío și Utilizator, înțeles ca fiind persoana care face clic pe butonul "Accept" de pe site-ul web. Prin utilizarea Site-ului, prin înregistrarea pe Site și prin solicitarea Serviciilor MyShipment, Utilizatorul este de acord în mod expres să se supună acestor T&C-uri, care sunt aplicabile serviciilor furnizate de MyShipment prin intermediul portalului Fonmoney. Prin urmare, dacă nu sunteți de acord cu aceste T&C, vă recomandăm cu tărie să nu vă înregistrați și să nu utilizați Serviciile noastre.

Pentru a achiziționa serviciile Mi Envío, este esențial ca utilizatorul să se înregistreze pe site. În timpul procesului de înregistrare pe portalul Fonmoney, Utilizatorului i se va cere să furnizeze o serie de date cu caracter personal, pe lângă faptul că va trebui să poată fi identificat în mod diligent și fiabil. Datele pe care le vom solicita vor fi, printre altele, numele și prenumele, actul de identitate, data nașterii, locul de reședință, naționalitatea, adresa de e-mail, profesia și motivul tranzacției.

Colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate de către Utilizator, precum și exercitarea drepturilor Utilizatorului asupra acestor date, sunt reglementate în conformitate cu Politica de confidențialitate și Politica privind cookie-urile de pe site-ul.

După cum se menționează în secțiunea 2 din acești Termeni și condiții generale, orice persoană care, după ce s-a înregistrat pe platforma noastră și numai după ce efectuează o tranzacție, este considerată Utilizator. Persoana înregistrată va rămâne Utilizator pentru o perioadă consecutivă de 6 luni de la ultimul transfer efectuat... În cazul în care, după 6 luni consecutive de inactivitate a unui profil, doriți să contractați din nou Serviciile noastre, efectuând orice tip de tranzacție, vă vom solicita să vă revizuiți datele personale și să ne confirmați că informațiile personale pe care le-ați furnizat în timpul procesului de înregistrare sunt în continuare adevărate, exacte și actualizate.

În plus, pentru a putea încheia un contract cu Serviciile site-ului web, este esențial ca Utilizatorul să aibă vârsta legală (peste optsprezece (18) ani). Prin înregistrarea și utilizarea Site-ului web, declarați că aveți optsprezece (18) ani sau mai mult și că acceptați că vi se poate cere în orice moment să furnizați un document care să vă dovedească în mod suficient vârsta.

Fiecare utilizator se poate înregistra ca membru al site-ului web doar o singură dată. Odată înregistrat, veți primi un cont. În cazul în care, în timpul exercițiilor noastre de verificare KYC sau de verificare a tranzacțiilor, sistemul nostru sau oricare dintre angajații noștri detectează o duplicitate de profiluri, ne rezervăm dreptul de a bloca profilul duplicat.

În orice caz, sunteți de acord că informațiile pe care le furnizați atunci când vă înregistrați vor fi adevărate, exacte și complete. Este responsabilitatea dumneavoastră să ne informați cu privire la orice modificare a acestor informații. Toate informațiile cu caracter personal, inclusiv informațiile financiare ("Date") pe care ni le furnizați în calitate de membru vor fi tratate în conformitate cu Politica de confidențialitate și cu Politica privind cookie-urile.

Atunci când vă înregistrați pe site, vi se va cere să vă furnizați adresa de e-mail și să alegeți o parolă. În sensul acestor Termeni și condiții generale de utilizare, "numele de utilizator" va fi adresa de e-mail pe care o utilizați atunci când vă înregistrați ca membru pe site-ul web. Sunteți în întregime responsabil pentru toate activitățile care au loc sub adresa dvs. de e-mail și/sau parola.

În conformitate cu prevederile Legii 10/2010, din 28 aprilie, privind prevenirea spălării banilor și a finanțării terorismului, Mi Envío are obligația de a informa SEPBLAC despre orice tranzacție suspectată de a fi legată de spălarea banilor și de a furniza informații despre Utilizator, ordinele de plată și Beneficiari, în conformitate cu cerințele specifice formulate de această entitate.

Prin acceptarea acestor T&C, utilizatorul declară în mod expres că nu va încălca nicio lege aplicabilă și, în orice caz, că își asumă responsabilitatea pentru consecințele sau implicațiile oricărei încălcări a legii aplicabile.

3.2 Despre serviciul de transfer de bani

După cum s-a menționat mai sus, pentru a utiliza Serviciul de transfer Mi Envío, trebuie să fi creat un Cont Fonmoney pe Site.

Pentru a efectua o plată prin intermediul portalului Fonmoney, vi se va cere să furnizați anumite informații înainte de efectuarea tranzacției. Printre informațiile pe care vi le putem solicita se numără cartea dumneavoastră de identitate (aceasta trebuie să fie valabilă de către autoritățile oficiale din țara dumneavoastră de origine pentru a fi acceptată de noi), numele complet al beneficiarului, locul de reședință, datele bancare ale beneficiarului pentru a efectua tranzacția și suma pe care doriți să o transferați . În conformitate cu reglementările privind prevenirea spălării banilor și a finanțării terorismului, informațiile pe care vi le solicităm, precum și suma totală de bani pe care intenționați să o trimiteți, pot varia în funcție de locul de reședință al beneficiarului.

Sunteți responsabil pentru corectitudinea și acuratețea datelor privind beneficiarul plății furnizate atunci când creați un ordin de plată. Vă rugăm să vă asigurați că aceste informații sunt corecte și exacte, deoarece numai astfel putem evita întârzierile și ne putem asigura că transportul dumneavoastră ajunge la destinatarul corect (nu numai în cazul transferurilor de bani, ci și în cazul Top Up-urilor, de exemplu).

Odată ce un ordin de plată a fost procesat cu informațiile furnizate de dumneavoastră, acesta va fi considerat ca fiind procesat corect, chiar dacă ați făcut o greșeală în datele furnizate. Nici Mi Envío, nici Transpaygo sau Fonmoney, nu vor fi responsabile pentru niciun fel de daune sau pierderi în aceste cazuri. În astfel de cazuri, vom face tot posibilul pentru a vă ajuta să vă recuperați banii, dar vă rugăm să rețineți că nu putem garanta în niciun caz recuperarea banilor după ce ordinul de plată a fost creat și trimis. În unele cazuri, atunci când se percep comisioane pentru recuperarea fondurilor, este posibil să trebuiască să vă percepem comisioane corespunzătoare în mod corespunzător.

Programul de lucru pentru procesarea ordinelor de plată este între orele 8.00 și 17.00 CET (ora Europei Centrale) în zilele lucrătoare. CET (ora Europei Centrale) în zilele lucrătoare. Vă rugăm să rețineți că, în cazul în care primim plata în sistemele noastre după ora 17.00 CET sau în zilele nelucrătoare, plata dvs. va fi considerată ca fiind primită în următoarea zi lucrătoare.

De asemenea, vă informăm că suntem obligați să efectuăm verificări care pot crește timpul de procesare a plății dumneavoastră. În acest sens, este posibil să vă solicităm informații suplimentare în timpul acestui proces de verificare. Vă rugăm să verificați în mod regulat adresa de e-mail înregistrată - și dosarul de spam - pentru a răspunde la orice solicitare de informații pe care ați primit-o de la noi, pentru a evita întârzieri inutile în tranzacția dumneavoastră.

Timpul mediu de procesare a unui ordin de plată este de 5 până la 7 zile lucrătoare . Echipa Mi Envío, în special, și Transpaygo, în general, vor depune întotdeauna toate eforturile pentru a finaliza tranzacția dvs. cât mai repede posibil. Fără a aduce atingere celor de mai sus, dacă, din orice motiv, nu putem procesa tranzacția dvs. în timp util, veți fi notificat imediat prin intermediul adresei de e-mail furnizate de dvs. În această comunicare veți fi informat că tranzacția dvs. nu a putut fi finalizată și, dacă este posibil, vă vom oferi motivele pentru care nu am putut finaliza tranzacția dvs. împreună cu o soluție la eventualele erori.

5. Serviciul clienți, reclamații și comunicare

Mi Envío și Transpaygo se angajează să ofere clienților noștri cel mai înalt nivel de servicii, atât prin produsele pe care le oferim, cât și prin echipa noastră de servicii pentru clienți, și apreciem foarte mult feedback-ul dumneavoastră. Acesta este motivul pentru care Transpaygo are un Centru centralizat de servicii pentru clienți (denumit în continuare "CSC"), care deservește clienții și utilizatorii tuturor filialelor grupului.

Dacă aveți ceva ce doriți să raportați sau dacă aveți o problemă, vă rugăm să contactați departamentul nostru CSC prin intermediul mijloacelor puse la dispoziție - și indicate mai jos - de Mi Envío și Transpaygo, iar noi vom face tot posibilul pentru a rezolva problema cât mai rapid și mai eficient posibil.

Deoarece Serviciile noastre sunt furnizate exclusiv prin intermediul internetului, Mi Envío și-a concentrat și proiectat Serviciul Clienți pentru a fi, de asemenea, online, cu fiecare aspect furnizat în acest mod. Prin acceptarea acestor T&C, sunteți de acord în mod expres că orice plângere sau reclamație poate fi transmisă online prin următoarele mijloace:

  • Completând un formular prevăzut în acest scop pe site-ul Fonmoney, , unde sunt disponibile pentru consultare și regulamentele Serviciului Clienți.
  • De asemenea, ne puteți contacta direct prin e-mail la [email protected] , descriind natura întrebării, a nemulțumirii sau a plângerii dumneavoastră, iar noi ne vom asigura că e-mailul dumneavoastră ajunge la departamentul și persoana corespunzătoare. Echipa noastră de servicii pentru clienți este instruită cu privire la modul de recunoaștere și de tratare a oricărei reclamații și cunoaște procedurile stabilite de Transpaygo și Mi Envío.

De asemenea, vă asigurăm că vom face tot posibilul pentru a răspunde preocupărilor dumneavoastră cât mai rapid (și, în orice caz, în termen de două (2) luni) și cât mai eficient posibil, având întotdeauna în vedere interesele dumneavoastră, așa că vă rugăm să așteptați răspunsul nostru detaliat.

Cu toate acestea, în cazul în care nu sunteți mulțumit de serviciul nostru, de soluția sau de răspunsul nostru, puteți, de asemenea, să depuneți o plângere sau o reclamație direct la Banco de España prin intermediul canalului furnizat. Detaliile de contact sunt furnizate mai jos:

Banca Spaniei

Departamentul de conduită al entității

C/Alcalá 48 (28014 Madrid)

Telefon: 900.545.454 / 913.388.830

Îi puteți contacta pe cale telematică prin intermediul site-ului lor: their website

Cu toate acestea, vă rugăm să luați în considerare faptul că, pentru ca Banco de España să vă trateze reclamația prin canalele descrise mai sus, va fi obligatoriu - conform reglementărilor în sine - să fi depus în prealabil o reclamație la instituția noastră.

Vă rugăm să rețineți că vom comunica întotdeauna cu dvs. prin intermediul adresei de e-mail pe care ați furnizat-o în timpul procesului de înregistrare, așa că vă rugăm să vă asigurați că este o adresă pe care o verificați în mod regulat și la care aveți acces.

În scopuri contractuale, sunteți de acord cu acest mijloc electronic de comunicare și recunoașteți că toate contractele, notificările, informațiile și alte comunicări pe care vi le furnizăm pe cale electronică respectă orice cerință legală conform căreia aceste comunicări trebuie să fie în scris. Această condiție nu afectează drepturile dumneavoastră legale.

Puteți găsi mai multe informații despre serviciul nostru pentru clienți la Regulamentul privind serviciul pentru clienți .

6. Parteneri/terți

Forța obligatorie a acestor T&C ajunge doar la părțile contractante, astfel încât o persoană care nu este parte la aceste T&C nu are niciun drept în temeiul principiului relativității contractelor (art. 1257 Cod civil).

Unele dintre produsele și serviciile care pot fi oferite spre vânzare, prin intermediul site-ului web sau prin alte servicii pe care Mi Envio le oferă, pot fi trimise, create, furnizate sau dezvoltate de terțe părți. Într-un astfel de caz, se va preciza în mod clar al cui este serviciul și că se vor aplica termenii și condițiile părții terțe.

Mi Envio nu poate verifica în permanență acuratețea sau caracterul complet al informațiilor sau caracterul adecvat sau calitatea produselor și serviciilor acestor terțe părți. Prin urmare, ar trebui să vă informați direct la furnizorul terț relevant înainte de a vă baza pe informațiile terților sau de a încheia o tranzacție în legătură cu produsele și serviciile terților menționate pe Site.

În cazul în care nu există nicio indicație clară că această ofertă este furnizată de o terță parte și că se aplică termenii și condițiile terței părți, atunci Termenii și condițiile Mi Envio vor prevala asupra celor ale terței părți.

7. Obligații și responsabilități

7.1 Obligațiile și responsabilitățile Mi Envio

Sub rezerva acestor Termeni și condiții, suntem de acord să vă furnizăm Serviciul cu o atenție rezonabilă. Este posibil ca Serviciul să nu fie disponibil în totalitate sau parțial în anumite regiuni, țări sau jurisdicții.

Ne vom strădui să procesăm Tranzacțiile cu promptitudine, dar vă rugăm să rețineți că pot apărea întârzieri în procesarea Tranzacțiilor, din mai multe motive, inclusiv, dar fără a se limita la: obligația noastră de a vă verifica identitatea; procesul nostru de validare a ordinelor de plată; orice contacte cu dvs.; respectarea legilor aplicabile; sau variații în orele de lucru și disponibilitatea valutei.

Mi Envío va depune toate eforturile rezonabile pentru a se asigura că site-ul web este disponibil 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, fără a aduce atingere orelor rezervate pentru primirea ordinelor de plată, care vor fi afișate pe site-ul web. Cu toate acestea, având în vedere complexitatea sistemelor și a rețelelor utilizate de Mi Envío, nu este posibil să se garanteze o funcționare fără defecțiuni sau întreruperi. Fără a aduce atingere celor de mai sus, Mi Envío va încerca întotdeauna să restabilească continuitatea serviciului în cel mai scurt timp posibil.

Mi Envío poate, din motive de defecțiune, întreținere a sistemului, probleme tehnice, întreruperi operaționale, hacking sau orice tip de atac informatic și, în general, din cauza oricăror circumstanțe neprevăzute sau de forță majoră, să modifice, să anuleze, să suspende și/sau să șteargă temporar ordinele de plată, exonerând astfel Mi Envío de orice răspundere pe care ar putea-o avea ca urmare a unor astfel de circumstanțe neprevăzute sau de forță majoră.

În funcție de valoarea și de destinația tranzacției, Mi Envío poate verifica identitatea utilizatorilor prin intermediul furnizorilor de servicii KYC (Know your customer) la momentul înregistrării sau la instruirea tranzacțiilor ulterioare.

Mi Envío își rezervă dreptul de a nu vă furniza niciunul dintre Serviciile oferite (și, prin urmare, orice contract dintre dumneavoastră și Mi Envío va fi considerat nul și neavenit) dacă, în timpul procesului de verificare a Utilizatorului sau la plasarea unei comenzi de plată, se detectează oricare dintre următoarele circumstanțe:

  • nu putem obține suficiente dovezi ale identității dumneavoastră. În acest sens, vă rugăm să rețineți că Mi Envío nu va accepta niciun document de identitate care nu este valabil sau acceptabil pentru autoritățile oficiale din țara dumneavoastră de origine
  • nu suntem în măsură să verificăm datele cu caracter personal pe care ni le-ați furnizat
  • avem motive să credem că comunicarea dumneavoastră cu noi (prin orice mijloace) este incorectă, incompletă, neautorizată sau falsificată
  • ne furnizează informații false, incorecte sau incomplete
  • tranzacția dvs. nu ne este transmisă suficient de devreme pentru a ne permite să procesăm tranzacția în conformitate cu solicitarea dvs. (de exemplu: solicitați un transfer în aceeași zi într-o țară, dar primim comanda dvs. după ora 17.00 CET)
  • tranzacția dvs. nu poate fi conformă cu cerințele autorităților de reglementare sau guvernamentale (la expediere sau la recepție)
  • în acest fel, este posibil să încălcăm orice lege, regulament, cod, regulă internă sau altă obligație care ni se aplică
  • în acest fel, ne putem expune la acțiuni din partea oricărui organism guvernamental sau de reglementare

În toate aceste cazuri, dar fără a se limita la acestea, atunci când trimiteți o tranzacție, solicitați ca noi să procesăm tranzacția în numele dumneavoastră. Mi Envío își rezervă dreptul de a decide, pe o bază motivată, dacă acceptă sau nu oferta de a procesa tranzacția respectivă. În cazul în care decidem să nu procesăm tranzacția, vă vom notifica imediat această decizie și vă vom rambursa orice sumă de bani pe care ne-ați plătit-o, explicându-vă motivele pentru care nu am procesat tranzacția.

În calitate de instituție de plată autorizată, este responsabilitatea și obligația noastră să separăm fondurile dumneavoastră. Facem acest lucru prin plasarea fondurilor într-un cont separat (cunoscut sub numele de "cont de salvgardare") fie la:

  • Raiffeisen Bank International AG (RBI), Austria sau
  • Banco Bilbao Vizcaya Argentaria (BBVA), Spania

În calitate de instituție de plată autorizată, fondurile deținute la noi nu sunt acoperite de Sistemul de compensare a serviciilor financiare. În schimb, fondurile sunt păstrate în conformitate cu liniile directoare recunoscute de salvgardare ale BDE, prin care separăm fondurile dumneavoastră într-un cont de salvgardare dedicat. Acest lucru înseamnă că aceste fonduri sunt separate de celelalte active ale noastre, astfel încât, în cazul în care ne aflăm în insolvență, aceste fonduri vor fi disponibile și utilizate pentru a vă rambursa pe dumneavoastră și pe alți clienți.

RBI (Raifeisen International Bank AG din Austria) și BBVA (Banco Bilbao Vizcaya Argentaria din Spania), care sunt amândouă una dintre cele mai mari bănci din țările lor respective, ne furnizează conturile de salvgardare. Ar trebui totuși remarcat faptul că acestea nu monitorizează fondurile pe care le plasăm în conturile de salvgardare sau modul în care operăm aceste conturi.

Mi Envío își rezervă, de asemenea, dreptul de a respinge tranzacțiile de la anumiți Utilizatori sau pentru anumiți Destinatarii, inclusiv entitățile și persoanele fizice care figurează pe listele restricționate sau interzise emise periodic de către guvern, organismele supraguvernamentale sau orice ONG sau alte liste de suspecți de infracțiuni, persoane expuse politic sau sancționate. În acest sens, vă rugăm să rețineți că furnizorii noștri de KYC fac verificări corespunzătoare.

Nu toate Instrumentele de plată sunt disponibile pentru toți clienții în orice moment și Mi Envio poate, la discreția sa, să refuze tranzacții finanțate cu anumite Instrumente de plată.

În cazul în care Mi Envio alege să utilizeze un furnizor de servicii terț pentru colectarea fondurilor sau orice alt mijloc de recuperare a fondurilor, se vor aplica termenii și condițiile furnizorului de servicii. Vom încerca să furnizăm Expeditorilor și Destinatarilor informații actualizate privind locația și orele de funcționare ale Furnizorilor noștri de servicii prin intermediul informațiilor de pe site-ul nostru web. Cu toate acestea, sunteți de acord că nici Mi Envio, nici Transpaygo sau Fonmoney, nu vor fi răspunzători pentru orice inexactități care pot apărea în astfel de informații sau pentru orice daune care pot rezulta din informații incorecte sau incomplete.

Mi Envio și / sau Transpaygo poate, fără notificare prealabilă (cu excepția cazului în care este necesar prin lege) și fără a suporta nicio răspundere față de dvs., să blocheze contul dvs. de utilizator sau să rezilieze sau să suspende imediat accesul dvs. la Serviciile noastre în orice moment, inclusiv, fără limitare, dacă:

  • încearcă să transfere sau să debiteze fonduri dintr-un cont care nu vă aparține
  • un cont care nu are suficiente fonduri disponibile sau care a expirat
  • linia de credit disponibilă de pe cardul de credit utilizat pentru plată este insuficientă
  • primim reclamații contradictorii cu privire la proprietate sau la dreptul de a retrage fonduri dintr-un cont de card de debit sau de credit
  • ne confruntăm cu încercări de manipulare, piratare, modificare sau corupere a securității sau funcționalității site-ului nostru web
  • ne confruntăm cu încercări de a transfera fonduri provenite din venituri ilegale, care sunt considerate spălare de bani
  • ați încălcat vreun termen sau condiție din acești Termeni și condiții sau orice declarație sau garanție pe care o faceți în cadrul acestor termeni și condiții este falsă
  • utilizatorul este insolvabil sau falimentar
  • echipa noastră de ofițeri de aprobare, atunci când analizează tranzacția dvs., detectează orice tip de risc în cadrul operațiunii dvs. care poate fi sau nu legat de spălarea banilor sau de finanțarea terorismului sau, în general, care implică orice tip de suspiciune de încălcare a legilor, normelor sau reglementărilor interne aplicabile
  • am stabilit că profilul dvs. este inactiv. În caz de reactivare, trebuie să contactați serviciul clienți la [email protected].
  • în general, în cazul în care detectăm o utilizare abuzivă a site-ului nostru web

Mi Envio nu va fi responsabil pentru:

  • orice nerespectare a instrucțiunilor dumneavoastră ca urmare a unor circumstanțe care ar putea fi considerate în mod rezonabil ca fiind în afara controlului nostru
  • disfuncționalități ale instalațiilor de comunicații care nu pot fi considerate în mod rezonabil ca fiind sub controlul nostru și care pot afecta acuratețea sau oportunitatea mesajelor pe care ni le trimiteți
  • orice pierdere sau întârziere în transmiterea mesajelor care rezultă din utilizarea oricărui furnizor de servicii de internet sau cauzată de orice browser sau alt software care nu se află sub controlul nostru
  • erorile de pe site-ul web sau din cauza Serviciului cauzate de informații incomplete sau incorecte furnizate de dumneavoastră sau de o terță parte
  • pentru imposibilitatea de a executa ordinele de plată din cauza unor erori sau inexactități în datele de plată ale Beneficiarului; și nici nu va fi răspunzătoare pentru daunele rezultate din pierderea de date, daune indirecte, pierderi de profit sau orice alte pierderi sau daune cauzate de neglijență sau de încălcarea de către Utilizator a termenilor din prezentele Condiții generale de contract

Această clauză nu exclude sau limitează răspunderea noastră pentru neglijență sau răspunderea pentru fraudă care poate fi atribuită direct lui Mi Envío.

Mi Envío nu își asumă nicio răspundere pentru daunele rezultate din neplata sau întârzierea plății unui transfer de bani către un beneficiar sau în cazul în care o tranzacție nu este efectuată în cadrul serviciului din oricare dintre motivele menționate mai sus.

7.2 Obligațiile și responsabilitățile utilizatorului

Pentru a utiliza Serviciile, trebuie mai întâi să vă înregistrați și să obțineți un Cont pe Site. Puteți face acest lucru completând informațiile relevante de pe ecranul de înregistrare de pe site-ul web. Informațiile personale de care aveți nevoie vor depinde de suma pe care doriți să o trimiteți, de țara în care vă aflați și de țara în care doriți să trimiteți banii. Vom încerca să procesăm deschiderea contului dvs. cât mai repede posibil și, dacă avem toate informațiile corecte, aceasta va fi aproape imediată.

De asemenea, după cum s-a menționat anterior, utilizatorul trebuie să fie major.

În cazul în care detectăm că informațiile primite:

  • este incompletă sau nu oferă toate detaliile de care avem nevoie
  • nu obținem dovezi satisfăcătoare sau valabile ale identității acestora
  • nu este posibilă verificarea identității acestora cu furnizorii externi
  • este inconsecventă
  • provine dintr-o țară în care trebuie să acordăm o atenție deosebită identificării expeditorilor și destinatarilor

vom fi nevoiți să efectuăm investigații și verificări suplimentare (de exemplu, prin solicitarea de informații sau documente suplimentare de la dumneavoastră) și/sau nu vom putea deschide contul imediat și/sau ne vom păstra dreptul de a prelucra aceste informații ori de câte ori vom considera că este necesar pentru a decide cu privire la deschiderea contului.

După cum se menționează în secțiunile anterioare ale acestor termeni și condiții, este obligația dvs. să furnizați informații personale veridice, clare și exacte în timpul procesului de înregistrare, iar utilizatorul este singurul responsabil pentru acuratețea datelor furnizate. De asemenea, este obligația și responsabilitatea fiecărui Utilizator de a menține actualizate informațiile furnizate, informându-ne cu privire la orice modificări care pot apărea.

De asemenea, va fi responsabilitatea dvs. să confirmați, atunci când vi se solicită după 6 luni de inactivitate, că informațiile furnizate sunt în continuare corecte și veridice.

Un cont poate corespunde doar unui singur utilizator și este personal și netransferabil. Mi Envío nu permite și nu acceptă utilizarea partajată a conturilor, iar fiecare cont trebuie să fie utilizat exclusiv de către utilizatorul care îl deține, indiferent de relația care există între cele două persoane. În cazul în care un client dorește să utilizeze Serviciile noastre, acesta trebuie să își creeze propriul cont cu propriile detalii.

În strânsă legătură cu cele de mai sus, datele de identificare ale utilizatorului nu sunt publice, iar fiecare adresă de e-mail și parolă trebuie să fie utilizate de un singur utilizator și nu sunt transferabile. Utilizarea de către utilizator a parolei obținute pe site-ul web este responsabilitatea unică și exclusivă a utilizatorului, care, prin urmare, este obligat să o folosească în mod confidențial și nu o poate transfera sau dezvălui unor terțe părți. În aceste scopuri, Mi Envío va presupune întotdeauna că instrucțiunile de executare a unui Serviciu de pe un anumit profil corespund unei cereri de Serviciu valide și legitime create de Utilizatorul care deține contul, care este singurul responsabil pentru activitățile și contractele efectuate în cadrul contului său.

Utilizatorul poate, în orice moment, să solicite schimbarea sau recuperarea parolei sale de utilizator prin intermediul site-ului web. În acest scop, utilizatorul trebuie să urmeze procedura de modificare sau de recuperare a parolei de utilizator indicată pe site-ul web.

În cazul pierderii, furtului sau jafului adresei de e-mail sau a parolei de utilizator, precum și a oricărui risc de acces la acestea de către o terță parte, Utilizatorul este obligat să le modifice prin intermediul Site-ului și să notifice imediat Mi Envio la [email protected].

Vă rugăm să rețineți că numele de utilizator și parola dvs. pot fi utilizate pe www.fonmoney.com precum și în aplicațiile mobile asociate. Aceste T&C se vor aplica la utilizarea serviciilor pe oricare dintre aceste site-uri web.

Pentru fiecare tranzacție pe care o trimiteți, taxa de serviciu se va aplica în plus față de valoarea tranzacției. Plata se face în momentul în care trimiteți tranzacția. Dacă plasați un ordin de plată în urma căruia Mi Envio, Transpaygo sau Fonmoney suportă taxe de orice fel - care pot include, dar nu se limitează la, rambursări sau alte taxe - sunteți de acord în mod expres să rambursați Transpaygo sau oricare dintre filialele sale pentru toate taxele suportate de Transpaygo sau oricare dintre filialele sale.

Atunci când trimiteți bani în conformitate cu acești termeni și condiții, este responsabilitatea dumneavoastră să vă asigurați că toate detaliile tranzacției sunt corecte înainte de a le trimite. Vă rugăm să rețineți că, odată ce o tranzacție a fost trimisă pentru procesare, nu va mai fi posibilă modificarea niciuneia dintre detaliile acesteia. Prin urmare, vi se va oferi posibilitatea de a confirma detaliile tranzacției înainte de trimitere, astfel încât să puteți verifica cu atenție informațiile furnizate.

În cazul în care detectați o eroare în detaliile tranzacției, ne puteți trimite un e-mail la [email protected] pentru a încerca să anulați tranzacția, cu mențiunea că, dacă ordinul de plată a fost deja procesat, nu putem garanta anularea și rambursarea tranzacției.

Mi Envío, Transpaygo sau Fonmoney nu vor fi răspunzătoare pentru orice comisioane sau taxe pe care le puteți suporta pentru utilizarea unui anumit Instrument de plată pentru a finanța o tranzacție. Acestea pot include, fără a se limita la acestea, taxe neautorizate impuse de bănci în cazul în care nu există fonduri suficiente în contul dvs. bancar sau taxe de "avans în numerar" și dobânzi suplimentare care pot fi impuse de furnizorii de carduri de credit în cazul în care aceștia tratează utilizarea de către dvs. a Serviciului ca pe o tranzacție în numerar, mai degrabă decât ca pe o tranzacție de cumpărare.

Veți utiliza Serviciul numai pentru a trimite bani către persoane pe care le cunoașteți personal și nu pentru a plăti bunuri sau servicii. Dacă, încălcând această clauză, alegeți să plătiți terți pentru bunuri și servicii prin intermediul site-ului web, recunoașteți în mod expres că Mi Envio nu are niciun control asupra și nu este responsabilă pentru calitatea, siguranța, legalitatea sau livrarea acestor bunuri sau servicii și că o astfel de utilizare a Serviciului este pe propriul dvs. risc. În cazul în care Mi Envio consideră în mod rezonabil că utilizați Serviciul pentru a achiziționa bunuri sau servicii, ne rezervăm dreptul de a anula tranzacția (tranzacțiile) dvs.

Atât dumneavoastră, cât și destinatarii tranzacțiilor acționați numai și numai în nume propriu. Nu puteți trimite sau primi o tranzacție în numele unei terțe părți. În cazul în care doriți să trimiteți sau să primiți o tranzacție în numele unei persoane juridice, al unei întreprinderi sau al oricărei entități, alta decât o persoană fizică, veți informa mai întâi Mi Envio despre dorința dumneavoastră de a face acest lucru și veți furniza orice informații suplimentare despre entitate pe care le putem solicita pentru a identifica în mod fiabil beneficiarul real și alte informații necesare pentru ca noi să evaluăm în cele din urmă dacă tranzacția ar trebui aprobată sau refuzată.

Prin utilizarea Serviciului, veți respecta acești termeni și condiții, precum și orice legi, reguli sau reglementări aplicabile. Constituie o încălcare a acestor termeni și condiții utilizarea Serviciului pentru a trimite bani (i) unui destinatar, știind că expeditorul a încălcat termenii și condițiile sau (ii) în legătură cu o activitate ilegală, inclusiv, dar fără a se limita la, spălare de bani, fraudă și/sau finanțarea organizațiilor teroriste. În cazul în care utilizați Serviciul în legătură cu o activitate ilegală, Mi Envio va fi obligată să informeze autoritățile legale competente.

Atunci când utilizați site-ul nostru web sau Serviciul sau interacționați cu Mi Envío, cu un alt utilizator sau cu o terță parte, nu puteți:

  • să încălcați acești Termeni și Condiții sau orice alt acord între Dumneavoastră și Mi Envio
  • să deschidă mai mult de un cont, fără consimțământul nostru prealabil în scris
  • să furnizeze informații false, inexacte sau înșelătoare
  • nu permiteți nimănui altcuiva să vă acceseze detaliile de înregistrare și să vă utilizeze contul, păstrându-le în permanență în siguranță
  • să refuzați să confirmați orice informație pe care ne-o furnizați, inclusiv dovada fondurilor, a reședinței, a identității etc
  • să refuzați să cooperați cu orice investigație internă, de exemplu: să refuzați să ne furnizați documente suplimentare atunci când vi se solicită (vă rugăm să rețineți că, în timpul furnizării Serviciului, dacă vă solicităm informații sau documente suplimentare, sunteți liber să ni le furnizați sau nu. Cu toate acestea, Mi Envío își rezervă dreptul de a anula și de a vă rambursa tranzacția în cazul în care refuzați să cooperați cu noi)
  • să utilizați un proxy anonim (un instrument care încearcă să facă activitatea nedetectabilă); sau să copiați sau să monitorizați site-ul nostru web utilizând orice robot, spider sau alt dispozitiv automat sau proces manual, fără consimțământul nostru prealabil în scris
  • să încalce orice lege, regulament sau norme interne
  • să încalce oricare dintre drepturile de proprietate intelectuală ale Mi Envío, Transpaygo sau fonmoney
  • să acționeze într-un mod ilegal, hărțuitor sau amenințător
  • trimiterea sau primirea de fonduri potențial frauduloase sau de fonduri provenite din activități ilegale sau destinate a fi utilizate pentru plata unor activități ilegale
  • să divulge informațiile unui alt utilizator unei terțe părți sau să utilizeze aceste informații în scopuri de marketing
  • să furnizeze viruși, cai troieni, viermi sau alte rutine de programare a calculatoarelor care pot deteriora, interfera sau expropria sistemul, datele sau informațiile oricărui utilizator
  • să divulge parola utilizatorului unei alte persoane sau să utilizeze parola altei persoane
  • sau, în general, să abuzeze de site-ul nostru

Mi Envio poate, atunci când este necesar pentru furnizarea Serviciului, să stocheze toate informațiile solicitate de la un Destinatar pentru a dovedi identitatea acestuia sau asociate cu tranzacția specifică. O astfel de dovadă poate include o formă adecvată de identificare valabilă și actuală dintr-o listă de documente acceptabile furnizate de furnizorul de servicii și/sau un număr de urmărire a tranzacției, un număr de identificare personală (PIN), o "parolă", un "cuvânt secret" sau alți identificatori similari.

Sunteți de acord să nu utilizați Serviciile sau portalul Fonmoney pentru orice activitate ilegală, iar Mi Envío își rezervă dreptul de a investiga orice activitate suspectă sau ca răspuns la orice plângere sau încălcare raportată. Atunci când investighează orice astfel de activitate, Mi Envio își rezervă dreptul de a raporta activitatea ilegală suspectată oricărei persoane sau organism adecvat și de a le furniza orice informații relevante, inclusiv detalii personale.

Utilizatorul declară că este conștient și acceptă faptul că nu poate cesiona total sau parțial drepturile sau obligațiile care decurg din acești Termeni și condiții fără o autorizație prealabilă scrisă din partea Mi Envío; și autorizează în mod expres Mi Envío să cesioneze total sau parțial drepturile sau obligațiile care decurg din acești termeni și condiții către compania sa mamă sau oricare dintre filialele sau companiile sale afiliate. Cesiunea către orice terță parte, alta decât cele indicate mai sus, necesită autorizarea prealabilă scrisă a utilizatorului.

Utilizatorul își asumă răspunderea pentru orice prejudiciu care rezultă din utilizarea site-ului în scopuri contrare legii, bunelor obiceiuri, ordinii publice și legislației în vigoare, exonerând Mi Envío, administratorii, angajații și reprezentanții săi de orice responsabilitate.

Utilizatorul recunoaște și acceptă faptul că Mi Envío și/sau entitățile prin intermediul cărora Mi Envío procesează ordinele de plată pot solicita informații suplimentare despre utilizator, ordinul de plată sau beneficiarul ordinului de plată, iar utilizatorul se angajează să furnizeze aceste informații lui Mi Envío în timp util și în formă.

7.3 Dreptul de retragere, de anulare, de rambursare și de revendicare

Toți utilizatorii au dreptul de a solicita o rambursare a ordinului de plată, care va fi efectuată în măsura în care ordinul de plată nu a fost deja procesat de noi. În acest sens, vă vom rambursa orice sumă în exces pe care o primim ca urmare a oricărei încălcări a acordului nostru cu dvs. (aceasta înseamnă că, de exemplu, în cazul în care un transfer de bani a eșuat în astfel de circumstanțe, vă vom rambursa Suma tranzacției și Comisionul pentru servicii).

Dacă ne contactați la www.fonmoney.com/contacts/ sau [email protected], vă vom informa cu privire la drepturile dumneavoastră la rambursare sau despăgubire.

Vă rugăm să rețineți că, în conformitate cu prevederile art. 103 din Legea 3/2014, din 27 martie, care modifică textul revizuit al Legii generale pentru apărarea consumatorilor și utilizatorilor, dreptul de retragere nu se aplică în cazul contractelor privind prestarea de servicii, odată ce serviciul a fost executat integral, atunci când executarea a început, cu acordul prealabil expres al consumatorului și utilizatorului și cu recunoașterea de către consumator, iar dumneavoastră, în calitate de utilizator, sunteți conștient de faptul că, odată ce contractul a fost executat integral de către noi , veți fi pierdut dreptul de retragere.

În cazul unei rambursări a sumelor primite de către utilizator, aceasta se efectuează prin aceleași mijloace de plată utilizate de utilizator, cu excepția cazului în care se prevede altfel. Orice cerere de rambursare poate fi solicitată numai de către Utilizatorul înregistrat și titularul contului Fonmoney. În cazul în care Utilizatorul indică în mod expres că dorește să primească rambursarea într-un alt cont decât cel asociat cardului de credit utilizat pentru achitarea sumei aferente ordinului de plată, Mi Envío va solicita dovada deținerii contului bancar în care dorește să primească banii, care trebuie să corespundă în toate cazurile cu Utilizatorul titular al Contului Fonmoney.

Atunci când trimiteți un transfer de bani către un destinatar care nu este înregistrat la noi, acceptați prevederile acestei clauze nu numai pentru dumneavoastră, ci și în numele destinatarului.

Sunteți de acord să acoperiți și să exonerați de răspundere Mi Envío, Transpaygo și Fonmoney, precum și oricare dintre filialele, afiliații, oficialii, directorii, angajații, agenții, contractanții independenți, agenții de publicitate, partenerii și co-branderii acestora de orice pierdere, daună, reclamație, acțiune sau cerere, inclusiv costurile legale rezonabile, care rezultă din utilizarea sau utilizarea abuzivă a acestui site web sau Serviciu, toate activitățile care au loc sub parola sau contul dvs. de conectare la e-mail, încălcarea de către dvs. a acestor Termeni și Condiții sau orice altă încălcare a drepturilor unei alte persoane sau părți.

În niciun caz Mi Envío, Transpaygo sau Fonmoney nu vor fi responsabile pentru:

  • orice neexecutare a instrucțiunilor dvs. ca urmare a unor circumstanțe care nu depind de controlul nostru rezonabil
  • defecțiuni ale instalațiilor de comunicații care nu pot fi considerate în mod rezonabil ca fiind sub controlul nostru și care pot afecta acuratețea sau oportunitatea mesajelor pe care ni le trimiteți
  • pierderile sau întârzierile în transmiterea mesajelor care rezultă din utilizarea oricărui furnizor de servicii de internet sau cauzate de orice browser sau alt software care nu se află sub controlul nostru
  • erori pe site-ul web sau în Serviciu cauzate de informații incomplete sau incorecte furnizate de dumneavoastră sau de o terță parte

8. Ratele de schimb și comisioanele

8.1 Ratele de schimb

Mi Envío va încerca să ofere rata de schimb optimă pe baza ratei pe care o primește de la furnizorii săi externi. În plus, Mi Envío va percepe un procent din fondurile transferate, în funcție de riscul pe care Mi Envío îl suportă din cauza volatilității pieței de schimb valutar. În perioade de piețe foarte turbulente, Mi Envío își rezervă dreptul de a crește marja asupra cursului de schimb pentru a compensa aceste riscuri comerciale suplimentare pe care Mi Envío le poate întâmpina.

În cazul în care se percepe TVA, impozit pe vânzări sau orice altă taxă sau impozit pentru orice serviciu prestat de noi prin intermediul site-ului web sau al serviciilor, ne veți plăti, pe lângă orice contraprestație plătibilă sau care urmează să fie furnizată de dvs. pentru o astfel de furnizare, o sumă de furnizare calculată prin înmulțirea cotei de TVA în vigoare cu contraprestația pentru furnizarea relevantă plătibilă sau care urmează să fie furnizată (fără nicio deducere sau compensare) de către dvs. în temeiul oricărei alte prevederi a prezentului acord.

Mi Envío va garanta transferul de fonduri în aceste condiții în termen de ore lucrătoare, cu excepția cazului în care tranzacția a eșuat sau a fost refuzată. În cazul în care tranzacția a fost efectuată în afara orelor de lucru, rata de schimb se poate modifica atunci când finalizați tranzacția. Veți fi informat cu privire la orice modificare prin e-mail.

Ne rezervăm dreptul de a ajusta spread-ul valutar în timp ce piețele sunt închise (weekend-uri, sărbători legale), pentru a evita pierderile create de variațiile valutare și pentru a asigura plata rezultată pentru clienții noștri.

8.2 Tarife

Mi Envío va percepe o taxă pentru acest serviciu. Acest comision pentru fiecare tranzacție se poate modifica pentru a se adapta la condițiile de piață, la comisioanele pe care Mi Envío trebuie să le plătească furnizorilor săi terți sau rețelei SWIFT. Mi Envio nu va modifica comisionul odată ce a convenit cu Dumneavoastră să efectuați tranzacția.

În cazul abandonării Serviciului ca urmare a neîndeplinirii de către client a obligațiilor sau responsabilităților sale, Mi Envío își rezervă dreptul de a nu rambursa parțial sau integral taxa percepută dacă Serviciul a fost utilizat în mod ilegal.

8.3 Taxă suplimentară

Comisioanele de administrare se pot aplica numai în cazul în care băncile noastre de decontare sau banca beneficiară resping tranzacția dvs. din cauza unor detalii de plată incorecte, a cerințelor de reglementare sau din orice alt motiv valabil. Orice taxe administrative de la băncile de decontare sau de la băncile destinatare vor fi deduse din suma plății dumneavoastră.

9. Date și securitate

9.1 Colectarea datelor

Programul de identificare a clienților: Directiva Uniunii Europene impune tuturor instituțiilor financiare să contribuie la lupta împotriva activităților de spălare a banilor și a finanțării terorismului prin obținerea, verificarea și înregistrarea informațiilor de identificare a tuturor clienților. Prin urmare, vă putem solicita să ne furnizați informații de identificare personală și putem, de asemenea, să consultăm în mod legal alte surse pentru a obține informații despre dumneavoastră.

Verificări și controale: Vom verifica adresa dvs. de reședință și detaliile personale pentru a vă confirma identitatea. De asemenea, este posibil să transmitem informațiile dvs. personale unei agenții de referințe de credit, care poate păstra o evidență a acestor informații. Aceste acțiuni sunt efectuate doar pentru a vă confirma identitatea, nu pentru a efectua o verificare a creditului, iar ratingul dvs. de credit poate fi afectat. Toate informațiile furnizate de dvs. vor fi tratate în siguranță și în strictă conformitate cu Regulamentul general al UE privind protecția datelor (GDPR) 2018, astfel cum a fost completat de Legea organică 3/2018 din 5 decembrie privind protecția datelor cu caracter personal și garantarea drepturilor digitale.

Prin acceptarea acestor Termeni și condiții, ne autorizați să efectuăm orice investigație pe care o considerăm necesară pentru a valida informațiile pe care ni le furnizați. Putem face acest lucru în mod direct, de exemplu, solicitându-vă informații suplimentare; solicitându-vă să luați măsuri pentru a confirma proprietatea Instrumentelor de plată sau a adresei de e-mail; sau verificând informațiile dvs. în bazele de date ale unor terțe părți; sau prin intermediul altor surse.

9.2 Confidențialitate

Respectăm confidențialitatea tuturor afacerilor clienților noștri și ne propunem întotdeauna să tratăm și să folosim informațiile clienților ca fiind confidențiale.

Nu vom trata informațiile despre clienți ca fiind confidențiale în cazul în care acestea sunt deja de notorietate publică sau în cazul în care devin publice fără a fi din vina noastră.

Putem dezvălui informații despre clienți dacă suntem obligați să facem acest lucru prin lege, de către o instanță, printr-un ordin judecătoresc, pentru a respecta orice cerință legală, juridică sau de reglementare care ne este impusă, sau de către poliție sau orice altă agenție de aplicare a legii în legătură cu prevenirea sau detectarea infracțiunilor sau pentru a ajuta la combaterea fraudei sau a spălării banilor. De asemenea, putem raporta activități suspecte organizațiilor de aplicare a legii sau altor agenții guvernamentale corespunzătoare.

Nu dezvăluim nimănui detaliile contului dvs., adresele poștale sau de e-mail, cu excepția cazului în care este necesar din punct de vedere legal. Informațiile sensibile între browserul dvs. și oricare dintre site-urile web Mi Envío sunt transferate în formă criptată folosind Secure Socket Layer (SSL). Atunci când transmiteți informații sensibile, trebuie să vă asigurați întotdeauna că browserul dumneavoastră poate valida certificatul Mi Envío.

Sunteți de acord cu prelucrarea de către noi a informațiilor dvs. personale în scopul furnizării Serviciului, inclusiv în scopuri de verificare, așa cum se prevede în această clauză. De asemenea, sunteți de acord cu utilizarea acestor date pentru a comunica cu dvs. și în scopuri juridice, contabile și de arhivare. Prin acceptarea acestor termeni și condiții, recunoașteți că ați citit și ați fost de acord cu Politica de confidențialitate a datelor Mi Envío.

10. Renunțare și divizibilitate

Nicio renunțare de către Mi Envío la vreun termen sau condiție stabilită în acești Termeni și condiții nu va fi considerată o extindere a renunțării la un astfel de termen sau condiție, sau o renunțare la orice alt termen sau condiție. Neexercitarea de către Mi Envío a dreptului său sau a aplicării prevederilor din cadrul acestor T&C nu va fi considerată ca o renunțare la aceste drepturi sau prevederi.

În cazul în care o instanță sau orice altă instanță competentă constată că o dispoziție a acestor Termeni și condiții este nulă, ilegală sau inaplicabilă din orice motiv, respectiva dispoziție va fi eliminată sau limitată la o măsură minimă, astfel încât celelalte dispoziții ale Termenilor și condițiilor să rămână în vigoare.

11. Acord indivizibil

Acești Termeni și Condiții constituie acordul unic și indivizibil dintre Utilizator și Mi Envío în ceea ce privește Site-ul și înlocuiesc toate acordurile, contractele, declarațiile și garanțiile contemporane și anterioare, fie scrise sau orale, referitoare la Site.

12. Jurisdicție

Mi Envío își rezervă dreptul de a lua orice măsură legală pe care o consideră adecvată pentru utilizarea necorespunzătoare a site-ului web și a conținutului acestuia sau pentru încălcarea acestor Termeni și condiții.

Relația dintre Utilizator și Mi Envío va fi guvernată de reglementările în vigoare și aplicabile în Spania. În cazul în care apare un litigiu, părțile pot supune litigiile la arbitraj sau pot merge la jurisdicția ordinară în conformitate cu normele privind jurisdicția și competența în acest sens. Cu toate acestea, în acele cazuri în care legislația în vigoare prevede posibilitatea ca părțile să se supună unei jurisdicții specifice, Mi Envío și utilizatorul, renunțând în mod expres la orice altă jurisdicție la care ar putea avea dreptul, se supun instanțelor și tribunalelor din orașul Barcelona (Spania).

Orice versiune a acestor Termeni și condiții generale de utilizare în alte limbi decât engleza sau spaniola este oferită cu scopul de a fi mai transparenți cu utilizatorii noștri și cu unicul obiectiv de a ajunge pe toate piețele pe care oferim servicii.

Cu toate acestea, în caz de discrepanță între prezenta limbă și versiunile în limbile engleză și spaniolă, prevalează dispozițiile cuprinse în acestea din urmă.